مراجعات ماهیانه و ملاقات حیرت انگیز تریتا پارسی در کاخ سفید و دلالی نفرت انگیز برای رژیم آخوندی

3 بار مراجعه و ملاقات حسین موسویان دیپلمات تروریست رژیم به کاخ سفید برای صحبت در مورد میانه روی رژیم ایران

اخیرا اسنادی از ترددات و دیدارهای کاخ سفید در دوره اوباما از سوی کاخ سفید منتشر و علنی شده است.
 در این اسناد مراجعات ماهیانه، ملاقات های حیرت انگیز و دلالی نفرت انگیز یک مامور افشا شده آخوندها به نام تریتا پارسی از لابی موسوم به نایاک به نحو مشمئز کننده ای جلب نظرمیکند.
تریتا پارسی مهره افشا شدة اطلاعات آخوندها که از زمان اقامت و تابعیت در سوئد دردهه 1370 تا انتقال به آمریکا در سالهای بعد از سوی مقاومت ایران افشا شده بود، طبق این اسناد برای انجام مأموریت، در فاصله مرداد 1392 تا اردیبهشت 1395، سی و سه بار به کاخ سفید رفته و تحت عناوین مختلف، به طور انفرادی یا با افراد یا گروههای دیگر ایرانی و غیر ایرانی، با کارمندان کاخ سفید دیدار و تبادل اطلاعات داشته است.
تریتا پارسی و همدستانش که به خاطر خدمت گزاری برای رژیم ولایت فقیه مورد نفرت عموم ایرانیان هستند و از سوی بسیاری از شخصیتهای آمریکایی طرد شده اند، تلاش میکنند در پوش جامعه ایرانیان مقیم آمریکا، خط اطلاعات آخوندها را پیش برده و از حکومت آخوندی و منافع رژیم در آمریکا دفاع و حمایت کنند.
مأموریت آنها توجیه مماشات و امتیاز دادن به رژیم ایران و سکوت در قبال جنایات آن است که گویا می تواند به بهبود روابط آمریکا و ایران و میانه رو شدن رژیم کمک کند.
دولت وقت آمریکا نیز که در سیاست نزدیکی با رژیم ایران با مخالفت گسترده کنگره و محافل سیاسی آمریکا مواجه بود تلاش میکرد با استفاده از عوامل و دلالان رژیم آخوندی و انجمن دست ساز آنها، این گونه وانمود کند که این سیاست مورد حمایت جامعه ایران است.
این در حالی بود که دادگاه آمریکا در سپتامبر 2012 پس از یک بررسی 4.5 ساله در حکم خود اعلام کرد که تریتا پارسی و انجمن نایاک لابی رژیم آخوندی هستند و یک گروه مستقل که شماری از ایرانیان مقیم آمریکا را نمایندگی میکنند نیستند.
طبق اسنادی که اخیراً منتشر و علنی شده است، افراد دیگری هم نظیر حسین موسویان سفیر سابق رژیم در آلمان، همان کسی که زیر نظر روحانی در مقام دبیر شورای عالی امنیت رژیم، مذاکرات اتمی را در ابتدای دهه 1380 هدایت میکرد نیز به کاخ سفید رفت و آمد داشته است.
حسین موسویان در دهه 70 یعنی در زمان ترورهای جنایتکارانه این رژیم در آلمان و اروپا، سفیر رژیم در آلمان به عنوان مرکز فعالیتهای اطلاعاتی و تروریستی رژیم در تمام اروپا بود.
سایت آمریکایی واشنگتن فری بیکن در باره ملاقاتهای فاش شده عوامل و مزدوران رژیم آخوندی نوشت به گفته «منابعی که با طبیعت این ملاقاتها آشنا بودند، چه پارسی و چه موسویان به کاخ سفید کمک کردند تا پیامها و نکات گفتگوها به نفع رژیم ایران را تدوین کند که کمک کرد به توافق اتمی با ایران منجر شود. این تلاشها بخشی از “اتاق پژواک ”طرفداران توافق ایران بود، که توسط مقامات ارشد دولت اوباما اداره میشد و کارش گمراه کردن کنگره در مورد طبیعت این توافق بود».
فری بیکن افزود «موسویان در دهه 1990, در زمانیکه این سفارت نقش مرکزی در شبکه تروریستی ایران در اروپا داشت و افرادی در آلمان مشغول قتل مخالفان ایرانی در برلین بودند, سفیر ایران در آلمان بود. وی بعداً به آمریکا آمد و از پلاشرز فاند که هزینه اتاق پژواک بن رودز [ معاون سوزان رایس مشاور امنیت ملی اوباما] را میداد، دهها هزار دلار پول دریافت کرده است».
این منبع افزود که موسویان “در نوشته‌ها و سخنرانی‌هایش نکات اتاق پژواک را با طرفداری از توافق (رژیم) ایران, صحبت در مورد میانه‌روی دروغین در ایران, و به جریان انداختن تئوریهای توطئه توسط اسرائیل و اعراب, تکرار میکرد. بیخود نبود که مقامات کاخ سفید برای صحبت با وی وقت داشتند».
یک مشاور سابق پنتاگون و کارشناس رژیمهای قانون شکن, به فری بیکن گفت که دولت اوباما تلاش فوق‌العاده‌ای به عمل آورد تا میهماندار حامیان و عوامل رژیم ایران باشد.
ایمیلهای خصوصی تریتا پارسی که بعنوان بخشی از پروسه افشاگری بدستور دادگاه منتشر شد, نشان میدهد که وی به مطبوعات آمریکا دروغ میگفت و به مقامات رژیم ایران مشورت میداد چگونه تحریمها را سوراخ کنند و منافع جمهوری اسلامی را تأمین کنند.
ناظران سیاسی از گروهها و بنیادهای مختلف سیاسی درآمریکا، پس از انتشار اسناد ترددات وملاقات ها در کاخ سفید، گفتند اکنون که بزک کردن چهره رژیم منفور ایران در کاخ سفید در این ابعاد بر ملا شده است، دولت جدید آمریکا نه فقط باید سیاست مربوط به ایران را به طور رادیکال تغییر بدهد بلکه باید تیم های نفوذی ایران در این موجودیت ها را بیرون بریزد و الا چیزی تغییر نخواهد کرد.
نماینده یکی از همین جوامع ایرانی آمریکایی گفت: این میزان دسترسی به کاخ سفید همه چیز را روشن میکند و نشان میدهد که توافق اتمی چگونه بنا شده و چرا پرزیدنت ترامپ آن را یک توافق بد خوانده است. از این رو دولت جدید آمریکا باید فورا تهدیدهای رژیم ایران را بازنگری کند و سیاست های گذشته را دور بریزد.