برخورد قاطع با نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی آخوندها لازمه صلح و آرامش در منطقه

به گفته وزیر دفاع رژیم و مشاور عالی خامنه ای شلیک موشکها طبق دستور روحانی و با اجازه خامنه ای صورت می گیرد

مقاومت ایران بر ضرورت برخورد قاطع با رژیم آخوندی به خاطر نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت و ادامه تولید و آزمایش موشکهای بالستیک با توان حمل کلاهک هسته یی تأکید می کند. این لازمه صلح و آرامش و جلوگیری از ادامه جنگ افروزیهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران در منطقه است. در سالهای گذشته نیز سکوت جامعه بین المللی در مقابل نقض مستمر قطعنامه های شورای امنیت از سوی این رژیم، کمک شایانی به پیشرفت پروژه های اتمی آن و نزدیک شدنش به بمب اتمی کرد.
پس از اینکه شورای امنیت ملل متحد شب گذشته تأیید کرد رژیم ایران دست به شلیک موشکهای بالستیک زده است، پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع رژیم، امروز (چهارشنبه 13بهمن) در پایان جلسه هیأت دولت به شلیک موشک اذعان کرد و گفت: «آنچه که به عنوان تست موشکی مطرح شده است، در ادامه برنامههای ما بوده است و ما برنامههای خود را مطابق با دستوری که رئیسجمهور در اواخر سال گذشته ابلاغ کرد، با سرعت و دقت بیشتری ادامه میدهیم».
این اولین بار نیست که پس از تصویب قطعنامه 2231 در ژوییه 2015 رژیم ایران در نقض آشکار این قطعنامه به چنین آزمایشهایی مبادرت می کند. دست کم چهار آزمایش موشکی دیگر در سالهای 2015 و 2016 نیز توسط این رژیم انجام شده است.
پاسدار-سرلشگر حسن فیروزآبادی، مشاور عالی خامنه ای، که تا تابستان امسال رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم بود، چندی پیش گفت: «هیچ موشکی در این کشور شلیک نمی‌شود مگر اینکه مصوبه فرمانده‌کل قوا را داشته باشد. حتی برای شلیک در رزمایش ها هم باید از محضر رهبر انقلاب مجوز گرفته شود ... حتی زمان شلیک را و اینکه در چه ‌زمانی شلیک شود را نیز ایشان تعیین می‌کنند که این باید فلان وقت شلیک شود». (تسنیم خبرگزاری نیروی قدس- 22آبان 1395).
قطعنامه 2231 از رژیم ایران می خواهد «هیچ فعالیتی مرتبط با موشکهای بالستیک طراحی شده با قابلیت حمل تسلیحات هسته‌یی صورت ندهد، از جمله شلیک هرگونه موشک با استفاده از چنین فناوری‌های مربوط به موشکهای بالستیک».

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
13 بهمن 1395(اول فوریه 2017)