بحران و هراس فزاینده در سراپای رژیم آخوندی پس از پایان دوران اوباما

چرخش اوضاع علیه رژیم پس از پایان دوران اوباما و روی کارآمدن دولت جدید آمریکا، وحشت باندهای حکومتی را برانگیخته و آنها را به جان هم انداخته است:

روزنامه حکومتی مردمسالاری از باند روحانی نوشت: ترامپ در میان برنامه‌های خود تله‌های انفجاری برای انهدام تفاهم برجام و حتی آغاز جنگ با نظام را تدارک دیده است. بزرگ‌ترین فرصت برای تهران این است که از شکاف اتحادیه اروپایی با آمریکا نهایت بهره را کسب نماید و روابط اقتصادی و سیاسی را با بروکسل گسترش دهد... ترامپیسم، پدیده ای است که نیازمند هوشمندی خاصی است. واشنگتن می‌خواهد که سوریه را با مسکو تقسیم کرده و (نظام) را نیز مورد معامله قرار دهد.

جهان صنعت، روزنامه دیگر این باند، نیز نوشت: همین حالا می‌توان شاهد تغییر در جنگ داخلی سوریه بود. در ۲۶ ژانویه گذشته الکساندر ژوراولوف، فرمانده نیروهای روسیه در سوریه به نیروهای (نظام)، حزب‌الله و ارتش سوریه اعلام کرد که موقعیت خود را تغییر ندهند. هیچ جبهه نبرد تازه‌ای ایجاد نشود و حرکت جت‌های جنگنده میان پایگاه‌ها متوقف شد. این اقدام روسیه در پی توافق ضمنی ترامپ و پوتین در مورد سوریه طی یک گفت‌وگوی تلفنی مفصل صورت گرفته است.
این تغییر در سیاست تازه کاخ سفید در قبال (نظام) نیز قابل مشاهده است. مایکل فلین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پی آزمایش موشکی طی اظهاراتی کاملا روشن موضع جدید آمریکا را اعلام کرد و گفت که برخلاف دولت قبلی از اقدام نظامی علیه نظام ابایی ندارد.
این روزنامه حکومتی افزود: به نظر می‌رسد (نظام) سیاست آشتی‌پذیرانه واشنگتن- مسکو را مورد ملاحظه قرار داده و قصد دارد بار دیگر بر ارزش استراتژیک خود برای روسیه تاکید کند. گفته می‌شود (روحانی) قصد دارد سفر رسمی به مسکو داشته باشد. 

صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم نیز وحشت نظام آخوندی از موقعیت جدید را اینگونه ابراز می کند: ترامپ برای حل مشکلش از موضوع (ما) استفاده می‌کند. باید هوشمندانه و هوشیارانه عمل کنیم و به نقطه ایجاد اشتراک در کمپ آنها تبدیل نشویم. ترامپ هر چند وقت یک بار نوکی به ما خواهد زد.

کیهان خامنه‌ای با حمله با باند رقیب نوشت: طیف واداده... از فشار خارجی برای ارعاب مردم و مجبور کردن آنها به ابقای خود در دولت بهره می‌گیرد!
عده‌ای در داخل ساده‏لوحانه راه مقابله با ترامپ را افتادن در آغوش فرزندخوانده آمریکا یعنی اروپا عنوان می‌کنند (و می‌گویند) میان آمریکا و کشورهای اروپایی، اختلاف‌های استراتژیکی در مورد ایران وجود دارد. امید بستن به اروپایی‌ها برای در امان ماندن از تهدید آمریکا، افتادن در دام شغال از هراس چنگ و دندان نشان دادن گرگ است.

یک رسانه دیگر باند خامنه ای پا را از این هم فراتر گذاشته و بودن آخوند روحانی در شرایط کنونی را زیر علامت سوال می برد و می نویسد: روحانی در این مدت ترجیح داده ترامپ را تنها فردی کم‌تجربه قلمداد کند و بیشتر درباره دیوارکشی بین مکزیک و آمریکا اظهار نظر کند، و حالا که دیگر نه از آن پسرک باهوش و مودب خبری است، نه از وزیر خارجه خوش‌اخلاق، جنتلمن و خنده‌رویش(!) و کسی زمام امور را در دست دارد که به هیچ‌وجه قاعده‌بردار نیست و همین ابتدای کار گربه را دم حجله کشته است، آیا می‌توان با روحانی یا تیپی مثل روحانی کاری پیش برد؟

پاسدار باقر ذوالقدر، رئیس ستاد اجرایی باند موسوم به جبهه مردمی که برای به دست گرفتن کرسی ریاست جمهوری رژیم تشکیل شده است، برضرورت کنار گذاشتن روحانی و تشکیل دولت جدید تاکید می کند و می گوید: اگر نیروهای انقلاب نتوانند دولت انقلابی تشکیل دهند و با توجه به شرایط کشور، جهانی و منطقه‌ای، مطالبات مردم را پاسخ بگویند حتماً فردا دیر خواهد شد.