حملات باند خامنه ای به باند رقیب و آخوند روحانی - هراس از قیام و فوران خشم مردم

امام جمعه های خامنه ای در تهران و شهرستانها، با تکرار حرفهای اخیر ولی فقیه ارتجاع، باند رقیب و دولت روحانی را در آستانه نمایش انتخابات مورد حمله قرار دادند.

آخوند صدیقی، حرفهای خامنه‌ای علیه اظهارات روحانی تحت عنوان آشتی ملی و هشدار وی درمورد قیام و خیزش جوانان علیه سپاه و بسیج را تکرار کرد و گفت: «کی میخواهد با کی آشتی بکنه, کی با کی قهر بوده, اینها یک امت اند, یک امام دارند و انها یی که با امامت نساختند, با مردم نساختند, فتنه کردن, بسیجی رو برهنه کردن, کتک زدن...
اصل نظام رو قبول نداشتن, نه لبنان, نه غزه شعار دادن, انواع هتاکیها را به مقدسات ما و شعائر امام و انقلاب دادن, حالا آنها آمدن میگن بیایید آشتی ملی, مردم با شما هرگز آشتی نخواهند کرد».

آخوند صدیقی ضمن اعتراف به بحرانهای بی علاج اقتصادی، ترفند خامنه ای برای سرشکن کردن فجایع ناشی از نظام ولایت فقیه رسر باند رقیب را تکرار کرد و با ابراز وحشت از روی آوردن جوانان به شبکه های اجتماعی، آنها را سیل بنیان کن، توصیف کرد و گفت: «باید به مشکلات اقتصادی, به مسأله معیشت مردمی که واقعا نا ندارند, باید حساسیت نشان بدهید, نگید چه باید بکنیم, بیایید توضیح بدهید چه کرده اید! چیزی را میگید که مردم در زندگی خودشون لمس بکنند, والا شما هی آمار بدهید, آمارهای شما رسانه ای است...و در برابر این شبکه های مجازی که اقدام نکردید و این سیل بنیان کن آمده است و خطر جدی است برای اینها چاره ای بیندیشید».

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد در‌آستانه نمایش انتخابات و بالا گرفتن بحرانهای درونی وبیرونی نظام، گفت: «رئیس جمهور رژیم در صورت زاویه داشتن با ولی فقیه هیچ اعتباری ندارد. چون ملاک مشروعیت نظام مقام رهبری است چون ملاک دینی بودن نظام ولایت فقیه هست اگر تنفیذ مقام معظم رهبری نباشد یک رئیس جمهور در این مملکت ۹۰ درصد رای مردم رو هم بیاره باز هم حکومتش حکومت نامشروعه باید تنفیذ ولایت باشه تا حکومت شرعیت پیدا کند.. جریانهای سیاسی حسابشون رو تو این نظام مشخص کنند این جریان های قدرت یافرصت طلبی که هر انتخاباتی نزیک میشه اینها شاخ و سانه میکشند گارد میگیرند با همه توان بیایند عرصه قدرت یابی و فرصت طلبی این رو بفهمند اگر با زاویه داشتن با رهبری اینها بخواهند توی این عرصه وارد شوند مردم مشت به دهانشون میزنند».