ابراز وحشت امام جمعه های خامنه ای از آینده تیره و تار رژیم و خشم و نفرت عمومی از استبداد دینی

امام جمعه خامنه‌ای در تهران با اشاره به انزوای داخلی و بین‌المللی نظام آخوندی، از خطر تکرار قیام در اثر شقه و شکاف در جریان انتخابات ریاست جمهوری رژیم ابراز وحشت کرد.

آخوند صدیقی گفت: «کفار دور ما را گرفته اند, شبکه های مجازی, آسیبهای اجتماعی, خطرهای جدی است...
شما در تهران برای هر مسجد یک امام جماعت پیدا نمی کنید،
اینکه دشمن ابتدا هدفش اینه, القا کند مردم, ملت ایران, نظام, مشکلات غیر قابل حلی دارد و اگر تحریم ادامه پیدا کند اینها قدرت زندگی ندارند, میخواهد بگوید که نظام و انقلاب ناکارامد است,
چند تا توصیه انتخاباتی داریم:
 یکی عمل به مر قانون است...
دوم تمکین به آرا مردم, مثل ۸۸ نشه, در دفعات قبل هم بهانه گیریها بوده, ولی اینجور بی حیایی نکردن که تو خیابانها بریزند و اردوکشی خیابانی برای بی احترامی به آرا مردم می خواهند بکن».
 
آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، نیز در باره خشم و نفرت مردمی از استبداد دینی و رژیم ولایت فقیه، گفت: «اینها تو خط براندازی نظام که میخواهند سفره دین رو از زیر پای مردم بکشند, امیدشان به یک جریان لائیک تو این مملکته, یک جریان بی دین, حساب می کنند...
و جریان لائیک یک جریان ضد نظام بوجود بیاورن و بوسیله اینها به نظام ضربه بزنند و نظام رو براندازی کنند, این فکر خارجی هاست.
پس می آیند یک عده لائیک رو, یک عده بی دین رو در این کشور جمع کنند, اینها رو منسجم کنند, در مقام قدرت یابی با این عده لائیک اردوکشی سیاسی کنند».