استقبال از تحریم افراد و شرکتهای مرتبط با برنامه موشکی آخوندها

فراخوان مقاومت به قرار دادن سپاه پاسداران و اعمال تحریمهای همه جانبه علیه آن

مقاومت ایران اعمال تحریم بر30 شرکت و فرد مرتبط با برنامه موشکی رژیم آخوندی را یک گام مثبت می داند اما برای جلوگیری از برنامه موشکی رژیم آخوندی که هدفش جنگ افروزی و گسترش بنیادگرایی در منطقه است، باید سپاه پاسداران و کلیه ارگانهای مرتبط با آن در لیست تروریستی و مورد تحریمهای همه جانبه قرار گیرند.
پروژه موشکی مانند پروژه های اتمی از ابتدا تحت نظارت مستقیم خامنه ای ولی فقیه رژیم و با اختصاص یک بودجه سنگین و به کارگیری تمامی امکانات کشور به پیش رفته است. خامنه ای در سخنرانی خود در نوروز امسال گفت: آیا «کار کوچکی است که موشک برد بلند را جوری تنظیم کنند که در دو هزار کیلومتری با انحراف دو متر یا پنج متر به هدف بخورد». پاسدار سرلشکر حسن فیروزآیادی، رئیس سابق ستاد نیروهای مسلح رژیم در 12 نوامبر 2016 گفت «اگر آقا اجازه بفرمایند شلیک موشک انجام می‌شود، اجازه ندهند، انجام نمی‌شود، حتی زمان شلیک و اینکه در چه‌ زمانی شلیک شود را نیز ایشان تعیین می‌کنند».
بنا بر گزارشهای مقاومت ایران از درون رژیم، همکاریهای آخوندها با کره شمالی در زمینه موشکهای بالستیک به ویژه در زمینه کلاهک و هدایت آن در سالهای اخیر ادامه یافته است. علاوه بر سفر مقامها و متخصصان رژیم به کره شمالی، متخصصان کره به طور مستمر به ایران سفر می کنند و در برخی موارد چند ماه در مرکز فرماندهی موشکی سپاه حضور دارند. قسمت مربوط به کارشناسان کره شمالی در صنایع موشکی همت رژیم در شرق تهران با کد 9000 شناخته می شود. یک مهمانسرای ویژه در این مجموعه به آنها اختصاص دارد.
رژیم ملایان تولید موشک را به سایر کشورهای منطقه نیز توسعه داده و به مزدوران منطقه یی خود هزاران موشک از انواع مختلف داده است. سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی‌زاده، فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران در 11 نوامبر 2014 اذعان کرد «کارخانجات تولید موشک سوریه از ایران به سوریه منتقل شده است».
سپاه پاسداران و ارگانهای وابسته به آن که اصلی ترین اهرم سرکوب در داخل ایران و صدور تروریسم و بنیادگرایی در منطقه و جهان هستند، باید هر چه سریعتر در لیست تروریستی گذاشته شود و مورد تحریم قرار گیرند. ملاحظات سیاسی صرفا باعث تشجیع رژیم در دخالت نظامی و صدور بحران در منطقه می شود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
 4فروردین 1396 (24مارس 2017)