بازنشر نامه خمینی دجال ضدبشر به منتظری توسط سپاه پاسداران

سپاه پاسداران در خبرگزاری خود به مناسبت ۶ فروردین، روزی که خمینی جانشین و قائم مقام ده ساله خودرا به خاطر اعتراض به قتل عام زندانیان سیای عزل کرد، نامه  صدور فرمان عزل منتظری، نامه خمینی دجال به منتظری را منتشر کرد.

به بخشهایی از این نامه  که کینه حیوانی و طینت ضدبشری او را علیه مجاهدین به نمایش می‌گذارد توجه کنید:
با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‏‌ای برایتان می‏‌نویسم... از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به (مجاهدین) می‏‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌‏اید. شما در اکثر نامه‌‏ها و صحبت‌ها و موضعگیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال ها و (مجاهدین) باید بر کشور حکومت کنند.
به قدری مطالبی که می‏‌گفتید دیکته شده (مجاهدین) بود که من فایده‌‏ای برای جواب به آنها نمی‏‌دیدم. مثلاً در همین دفاعیه شما از (مجاهدین) تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را (مجاهدین) از دهان و قلم شما به آلاف و الوف رساندند و می‏‌بینید که چه خدمت ارزنده‏ای به استکبار کرده‌‏اید.
در نامه عزل منتظری توسط خمینی ضدبشر آمده است: به شما که حاصل عمر من بودید چند نصیحت می‏کنم دیگر خود دانید:
از آنجا که ساده‏ لوح هستید و سریعاً تحریک می‏‌شوید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید، شاید خدا از سر تقصیرات شما بگذرد.
دیگر نه برای من نامه بنویسید و نه اجازه دهید (مجاهدین) هر چه اسرار مملکت است را به رادیوهای بیگانه دهند.
نامه‌‏ها و سخنرانی‌های (مجاهدین) که به وسیله شما از رسانه‌‏های گروهی به مردم می‏‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.