هراس رژیم ولایت فقیه از بالا گرفتن جنبش دادخواهی قتل عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ در بحبوحه بحران نمایش انتخابات آخوندی

اعلام کاندیداتوری آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیئت مرگ خمینی برای قتل عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال ۶۷، هراس نظام آخوندی از فوران خشم عمومی علیه تمامیت رژیم ولایت فقیه وشعبده بازی انتخاباتی بین آخوند جلاد و آخوند شیاد را برانگیخته است.

سپاه پاسداران در وحشت از شقه و ازهمگسیختگی رژیم و انزجار مردم از جنایت بزرگ خمینی در قتل عام ۶۷ در دو مطلب پیاپی در خبرگزاری خود نسبت به آن هشدار داد و نوشت: با مطرح شدن رئیسی به عنوان کاندیدای جمنا موجی رسانه‌ای به منظور تخریب ایشان به بهانه نقش داشتن وی در اعدام‌های مجاهدین در سال ۶۷ راه انداختند و با طرح برخی پرونده‌ها و عملکرد گذشته نظام در شرایط کنونی، هم قصد تخریب نظام و هم قصد خدشه‌دار کردن شخصیت‌های (نظام) را دارد. درواقع، (نیروهای ضد نظام ) با تصور وجود دوگانگی در مسیر نظام و مردم، می‌کوشد با برجسته‌کردن سوابق شخصیت‌ها، وجهه‌ی آنها را نزد افکارعمومی داخل کشور تخریب کند.

خبرگزاری سپاه پاسداران، فارس به توجیه جنایت بزرگ قتل عام زندانیان سیاسی درسال۶۷ و شکنجه و کشتار مجاهدین، پرداخته و افزود: مجاهدین مستوجب عذاب و اشد مجازات بوده و می‌باشند. علاوه بر این، برخورد مذکور با مجاهدین، بعد از فرار این سازمان از کشور و حمایت‌های مختلف آن از رژیم بعث عراق و بعد از پایان جنگ که تصور می‌کرد نظام ضعیف شده و اکنون فرصت اقدام برای براندازی نظام وجود دارد و دست به یک تجاوز نظامی تمام‌عیار زد، صورت گرفته و دارای منطق و دلایل روشن خود است
سپاه پاسداران با غیظ و هراس می افزاید: کسانی که امروز اعدام مجاهدین را بهانه ای برای هجمه علیه نظام کرده‌اند، از این نکته غافل‌اند که چنانچه نسبت به اقدامات و توطئه‌های مجاهدین غافل باشیم، سرنوشت نظام ما همانند نظام سوریه خواهد بود. به بیان بهتر، باتوجه به شرایط موجود منطقه،‌ دقیق‌تر می‌توانیم اهمیت اقدامات دقیق و حساب‌شده مسئولان وقت نظام در برخورد با مجاهدین را درک کنیم. سپاه پاسداران سپس با لحنی ترسان و تدافعی در باره جنایات آخوند جلاد رئیسی می نویسدامثال رئیسی که سوابق انقلابی‌گری دارند، نه تنها نبایست بواسطه این سابقه مورد سرزنش قرار گیرند، بلکه اتفاقاً به دلیل دارا بودن همین سوابق می‌بایست موردتمجید و تشویق نیز قرار بگیرند».

سپاه پاسداران در مطلب دیگری وحشت زده از پیامدهای اجتماعی جنبش دادخواهی قتل عام 30000 زندانی سیاسی در سال 67 و پیامدهای انتشار فایل صوتی منتظری نوشت: چندی است شبکه ی پر حجم تبلیغاتی خارجی و داخلی روی برخی مباحث حاشیه ای مثل اعدام های دهه 60 برای تخریب رییسی حساب باز کرده اند. بی بصیرتی های منتظری که آن روزگار مدافع مجاهدین بود ...نیز مزید بر علت شده است.
سپاه پاسداران درماندگی رژیم ولایت فقیه، در گرداب نمایش انتخابات و بالا گرفتن انزجارعمومی علیه قتل عام سال 67 را به نمایش گذاشت و نوشت: استراتژی برخورد با این دوگانه سازی باید همان سخن امام در نامه به منتظری باشد....مثل امام نباید وارد پاسخگویی شد و در حد یک جمله جنایات مجاهدین را ذکر کرد و بعد باید پاسخ بی کارنامه ای و رکود تاریخی حاکم بر اقتصاد کشور را جویا شد.
خبرگزاری فارس - ۱۹ فروردین ۹۶

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی طی بیانیه یی ورود خود را به نمایش انتخابات ریاست جمهوری رژیم اعلام کرد.
به این ترتیب با ورود آخوند رئیسی به این نمایش، دو قطبی آخوند جلاد و آخوند شیاد در نمایش انتخابات رژیم رسمیت پیدا کرد.
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در بیانیه ای که در همین رابطه صادر کرد، دولت اخوندشیاد حسن روحانی را مورد حمله قرار داد و با نگرانی از شقه و تشتت باندهای درونی نظام آخوندی، نوشت چرا ظرفیت مجموعه های داخلی به جای هم افزایی برای حل مسائل کشور، صرف خنثی سازی یکدیگر و رقابتهای تخریبی می شود؟
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تنسیم - ۱۹ بهمن ۹۶