بحران نمایش انتخابات و حملات متقابل باندهای رژیم و متهم کردن یکدیگر به خیانت و دروغگویی

در ادامه بحران نمایش انتخابات آخوندی، اظهارات روحانی که کنفرانس خبری روز دوشنبه به تصفیه حساب انتخاباتی پرداخته و انها را خیانتکار و دروغگو خوانده بود، با واکنش باند رقیب روبه رو گردید و یک رسانه رژیم با طرح مجدد وعده های ۱۰۰ روزه روحانی، خود وی را متهم به خیانت کرد.

آخوند روحانی روز دوشنبه در پاسخ به خبرنگار یکی از رسانه های حکومتی درباره وعده های تحول اقتصادی بعد از گذشت ۱۰۰ روز از دوره ریاست جمهوریش گفت: خیلی سوال خوبی کردید من از شما ممنونم چون یک دروغ بزرگی در بعضی از روزنامه ها و سایت ها پخش میشه و شما این رو بهش اشاره کردید خیلی مهمه من کی گفتم من صد روزه حل میکنم, اونی که من گفتم اینه گفتم من اگر موفقشم در انتخابات پایان صد روز اول کارهایی که در صد روز کردم اعلام میکنم عین صحبت های من است بیارید بعد یک عده ای مخرب آمدند گفتند ایشون گفته صد روزه من حل میکنم اونی که یک شبه حل میکرد اون یک کس دیگه بود ما نیستیم.

در مقابل این اظهارات روحانی، باند رقیب تناقضات صحبتهای وی در کنفرانس روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶ با حرفهای ۴ سال پیش وی در سال ۹۲ را به رخ وی می کشد: در برنامه مدَون من علاوه بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و امور فرهنگی برنامه کوتاه مدت یک ماهه و صد روزه وجود دارد. ما می توانیم در یک زمان کوتاه تحول اقتصادی در کشور بوجود آوریم. همه این ها در یک برنامه کوتاه مدت امکان پذیر است.

رسانه باند رقیب در ادامه با نقل اظهارات روحانی در کنفرانس روز دوشنبه می نویسد: رئیس دولت یازدهم می گوید که در صد سال هم نمی توان، مشکلات اقتصادی را حل کرد. اگر در صد سال نمی تواند مشکلات اقتصادی را حل کند، به چه علت خواهان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم است؟ چه اتفاقی در 4 سال بعدی می خواهد بیفتد که در 4 سال فعلی نیفتاده است؟ کسی که اظهار می کند تا صد سال دیگر هم نمی تواند دردی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند، شرکت کردن وی در انتخابات چیزی جز خیانت به مردم و نتیجه حب به قدرت نیست. باید کنار کشیده و مسیر را برای متخصصینی که توانمندی حل مشکلات اقتصادی جامعه را دارند باز کند.

جنگ بر سر کرسی ریاست جمهوری توسط مهره های باند خامنه ای با حمله به روحانی از جمله بر سر برجام ادامه دارد. با عباراتی مثل «آسوده خیالی مسولان» «محدودیت ‍پیشرفت هسته یی» و«تعطیلی بی سابقه کارخانه ها». متقابلا رسانه ها و مهره های باند روحانی هم با انگشت گذاشتن روی تشتت در باند خامنه ای در آتش جنگ قدرت می دمند.

این روزها مجلس ارتجاع به صحنة جنگ انتخابات تبدیل شده است. مثلا کریمی قدوسی در نطق خودش گفت: «مگر قرار نبود برجام جلوی مصادره اموال ما را بگیرد؟حدود ۱۰۰ میلیارد دلار از اموال نظام در بانکهای خارجی قرار دارد. طبق اطلاعات به دست آمده آمریکایی ها ۸۰ میلیارد دلار کیفر خواست علیه اموال ما داده اند».

یک مهرة دیگر باند خامنه ای، به نام محمد صالح جوکارعضو کمیسیون امنیت مجلس آخوندی گفت: آسوده خیالی مسئولان دلیل عدم پایبندی غربی ها به تعهداتشان است/امروز غربی‌ها خیالشان نسبت به فعالیت‌های هسته‌ای ما راحت شده و می‌دانند با محدودیت‌هایی که در بر جام برای جمهوری اسلامی به وجود آوردند می‌توانند هرگونه رفتاری با ما داشته باشند

سایت حکومتی هم اندیشی از باند خامنه ای هم با حمله به روحانی نوشت: سازمان انرژی اتمی قصد خرید اورانیوم از قزاقزستان را داشت؛ اما آمریکا و غرب در یک اقدام زیاده‌خواهانه که آشکارا بر خلاف برجام بود این خرید را مشروط به پذیرش سه درخواست خود کردند. الان درست زمانی که ذخایر اورانیوم در لوله‌ها به صفر رسیده، آب سنگین مازاد از کشور خارج شد و اجازه بازدید در زمینه الیاف کربن به آژانس داده شده است و به تعبیری حالا که خر طرف مقابل از پل گذشته است با درخواست دولت یازدهم مخالفت می‌شود! و به ریش مسئولین دولت هم می‌خندند.

یک مهره دیگر باند خامنه ای در خبرگزاری سپاه پاسداران ادعای جهانگیری معاون اول روحانی در زمینة رشد را به تمسخر گرفته و نوشته است: معاون اول آقای روحانی به تعریض فرموده‌اند "بیائید بگوئید کجای کار کشور در این دولت نسبت به گذشته چند برابر نشده است؟"
ایشان حق دارند و درست می‌فرمایند. دولت یازدهم اساسا دولت چند برابرها است.
نقدینگی در این دولت بیش از دو برابر شد.
بدهی دولت به بانک‌ها چهار برابر شد
هزینه‌های جاری دولت سه برابر شد
بدهی خارجی کوتاه‌مدت کشور پس از برجام پنج برابر شد
واردات بنزین شش برابر شد
بدهی بانک‌ها سه برابر شد
واردات از چین سه برابر شد
این لیست را می‌توان چند برابر کرد!

درجبهه مقابل باند روحانی همچنان بر طبل تشتت در باند خامنه ای و شکست قطعی این باند در انتخابات ریاست جمهوری رژیم می کوبد:
رسانه حکومتی انتخاب به نقل از یک مهره باند خامنه ای می نویسد:”اصولگرایان مثل جبهه پیروان، موتلفه، جامعه مهندسین از جمنا شوکه شده اند و احساس کردند تفکر غالب در مهندسی انتخابات از آن رهروان و رهپویان بوده و پایداری ها پایگاهی در جامعه ندارند و لبیک رئیسی به جبهه پایداری به نفع او تمام نخواهد شد».

در مقابله با حملات انتخاباتی باند غالب، محمود صادقی، عضو مجلس رژیم از باند روحانی، افشای یک فقره از چپاولهای قضائیه خامنه ای پرداخت و گفت: قوه قضائیه، بیش از ۲۸۵ میلیارد تومان مازاد بر حق قانونی، به عنوان پاداش و پرداخت‌ حقوق‌های ویژه و فوق‌العاده» به پرسنل خود پرداخت کرده است. وی افزود طبق گزارش اخیر دیوان محاسبات تخلفات گسترده‌ای به خصوص در نهادهای مدعی مبارزه با حقوق‌های نجومی رخ داده که به میزان ۱۰ برابر تخلفات حقوق‌های نجومی بوده است.

سایت دیپلماسی ایرانی از باند روحانی نیز در پاسخ به حملات باند رقیب، بر ناگزیر بودن خامنه ای به تن دادن به روحانی تاکید کرده و می نویسد: «ٰاز مهمترین زمینه ها و علل انتخاب شدن روحانی در سال ٩٢، ضرورت های سیاست خارجی، و فیصله دادن به یک تعارض شدید و سرد ده ساله بود. همان امری که به "برجام" منتهی شد. هنوز همان زمینه ها، علل و ضرورت ها باقی است. نه فقط اجرای برجام، بلکه "مدیریت نامناسبات" فیمابین ایران و امریکا، جوهر آن ضرورت است، که کماکان تداوم دارد...».