بحران نمایش انتخابات بر سر شراکت آخوند رئیسی و آخوند پورمحمدی در قتل عام زندانیان سیاسی

در بحران مرگبار نمایش انتخابات خلیفه ارتجاع، شراکت تمامی سرکردگان و باندهای حاکمیت آخوندی در جنایت علیه بشریت و اجرا حکم قتل عام ۳۰ هزار زندانی سیاسی و دست داشتن آنها در خون و نسل کشی مجاهدین، برملا میشود و جنبش دادخواهی و فایل صوتی منتظری که خطاب به آخوند ابراهیم رئیسی و آخوند پور محمدی وزیر کنونی آخوندروحانی آنها را بدترین جنایتکاران تاریخ توصیف می کند، بحران درونی رژیم را برسر کشتار و غارت، بیش از پیش تشدید کرده است.

وحشت از روی میز آمدن نقش آخوند جلاد رئیسی در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ مهره ها و رسانه های حکومتی را به تناقض گویی واداشته است.

از یک طرف مهدی هاشمی گرداننده ستاد انتخابات آخوند رئیسی در تهران می گوید: «انتظار داشتیم که مورد هجمه مجاهدین، استکبارجهانی و برخی غافلین داخلی قرار بگیرد».

از طرف دیگر خبرگزاری نیروی تروریستی قدس به نقل از یک مزدور برون مرزی خود، به نقش آخوند رئیسی در قتل عام زندانیان سیاسی اذعان می کند و مدعی می شود: «عملکرد قاطعانه رئیسی در مقابله با مجاهدین آرای او را افزایش می‌دهد».

خبرگزاری سپاه پاسداران نیز پیش از این ضمن دفاع از آخوند رئیسی به نقش وی در اجرای حکم خمینی برای قتل عام زندانیان سیاسی اذعان کرده و نوشته بود: «امام آن روز عنان کار را به جمعی سپرد که در میانشان نام سید ابراهیم رئیسی نیز می درخشید».

این تناقض گوییها وقتی بیشتر برملا می شود که همین خبرگزاری سپاه پاسداران که نام آخوند جلاد رئیسی در هیأت مرگ قتل عام ۶۷ را درخشان توصیف کرده است، در خبر دیگری تلاش می کند دست داشتن مهره های باند روحانی در قتل عام ۶۷ را آشکار کند. روزنامه حکومتی شرق در این مورد نوشته است:
«کانال تلگرامی وابسته به خبرگزاری فارس (فارس پلاس) در خبری که در این کانال منتشر شده، همه مناصب قضائی در سال ٦٧ را مورد اشاره قرار داده و تلویحا قصد داشته این نکته را به خواننده القا کند که باند مغلوب نظام در ماجرای حوادث سال ٦٧ دست داشته‌اند.

در متن این خبر که به صورت سؤالات چهارجوابی طراحی شده، چنین آمده است:
دادستان کل کشور در سال ۶۷ چه کسی بوده است؟ یزدی، شاهرودی، رئیسی، موسوی‌خوئینی‌ها، بله گزینه آخر صحیح است!
مدیریت زندان اوین در سال ۶۷ دست چه کسانی بوده؟
اسدالله لاجوردی، رئیسی، مجید انصاری، محسن آرمین، این‌بار دو گزینه آخر صحیح است.
محسن آرمین توضیح داد: «اخبار مجعولی از این دست را باید در چارچوب تلاش جریان افراطی برای وجاهت‌بخشیدن به کاندیدای خود در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده ارزیابی کرد».

هم ادعای خبرگزاری سپاه پاسداران و هم تکذیب محسن آرمین بیانگر نوعی اعتراف به ابعاد جنایت بزرگ قتل عام زندانیان سیاسی است که هرچقدر تلاش کنند به گردن هم بیندازند، به معنی اعتراف به این است که آن چه در سال ۶۷ به وقوع پیوسته جنایت هولناکی بوده که البته مجاهدین با پایداری در آن حقانیت خود و فدا در راه آزادی مردم را در تاریخ به ثبت رسانده اند.