فضیحت و مسخرگی در ثبت نامهای نمایش انتخابات آخوندی

فضاحت نمایش رژیم آنچنان بالا گرفته که آخوند حکومتی مکارم شیرازی به مسخره گرفتن آن توسط مردم اعتراف کرد و گفت: گروهی آگاهانه برای به سُخره کشیدن انتخابات ریاست جمهوری و ضربه زدن به نظام با نداشتن هیچگونه صلاحیتی، برای نامنویسی شرکت کرده و حتی صف تشکیل میدهند.

وی این وضعیت را ضربه به نظام توصیف کرد و از کارگزاران رژیم خواست هر چه زودتر فکری برای حل این مشکل بکنند.
به گزارش رسانه های رژیم تا عصر روز چمعه بیش از ۹۰۰ نفر برای انتخابات ریاست جمهوری ظرف سه روز اول ثبت نام کرده اند. برخی از کسانی که ثبت نام کرده اند خود اظهار داشته اند که برای خنده و یا چون بیکارند برای کاریابی به وزارت کشور رژیم مراجعه و برای انتخابات رژیم ثبت نام کرده اند.

آخوند مجتبی ذوالنور عضو مجلس ارتجاع از باند خامنه ای، در بحبوحه مخاصمات باندهای رژیم بر سر نمایش انتخابات، به ابعاد فاجعه بار بیکاری در ایران تحت حاکمیت آخوندی اعتراف کرد و گفت: هشت میلیون بیکار در کشور یعنی فاجعه، یعنی هشت میلیون دعوای خانوادگی و افسردگی روزانه در خانواده، بنابراین کشور را نمی‌توان با تعارف اداره کرد.
خبرگزاری حکومتی رسا نیوز: ۲۴ فروردین ۹۶
قاسم جاسمی عضو مجلس رژیم از کرمانشاه نیز گفت نرخ بیکاری در استان کرمانشاه به ۲۶ درصد رسیده و این استان در صدر رتبه بیکاری در کشور است
خبرگزاری حکومتی قدس آن لاین ۲۴ بهمن ۹۶


آخوند اسدالله ایمانی امام جمعه رژیم در شیراز به شعبه بازی نمایش انتخابات و ثبت نام ها اعتراف کرد و آن را مسخره خواند.
وی که امروز در جمعه بازار شیراز سخنرانی می کرد گفت: «با کمال تأسف باید بگویم که این وضع ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری که به چهارشنبه بازار تبدیل شده مسخره است. مگر چه آب و نانی در انتخابات تقسیم می کنند که این همه متقاضی راه افتاده و برای انتخابات ثبت نام می‌کنند؟».
آخوند ایمانی افزود: «این مسخره کردن نظام است؛ ریاست جمهوری یعنی دومین مقام رسمی کشور و اولین مقام اجرایی کشور؛ آیا رجل سیاسی مذهبی آن آقازاده‌ای است که دست مادرش را گرفته در دستش و آمده برای ثبت نام ؟!».
وی با حمله به پاسدار احمدی نژاد به دلیل ثبت نام در نمایش انتخابات گفت:
«به اندازه‌ای بازار بلبشو شد که آن‌هایی که نامه داده بودند که ما نخواهیم آمد و فرمان رهبری را به‌خاطر مسائل مختلف گوش می‌دهیم آن‌ها هم وسوسه شدند و آمدند».