هشدار مهره های نظام به خطر موجودیت و امنیت در بحران نمایش انتخابات آخوندی

در کشمکشهای بحران انتخابات آخوندی و شکافهای بارزشده در راس نظام، سرکردگان و مهره های رژیم، نسبت به خطری که متوجه موجودیت و امنیت حکومت آخوندیست، هشدار می دهند.

پیامدهای کاندیدا شدن احمدی نژاد ازجمله افزایش به هم ریختگی در باند خامنه ای در رسانه های حکومتی آشکار شده است. این رسانه های اظهارات مهره های هر دوباند رادر این مورد را منعکس می کنند. اظهاراتی که با عباراتی هم چون «انتخابات تهدیدی برای امنیت نظام» یا «برخی ثبت نام ها برای فتنه است» دیده می شود.

یک نمونه اش اذعان بهروز بنیادی، یک عضو مجلس ارتجاع است که با اذعان به طلسم شکستگی خامنه ای تحت عنوان «هیچ کس به فریاد آقا نمی رسد» در جلسه ۲۷ فروردین گفت: بحث مهم دیگر امروز کشور ما انتخابات است که متاسفانه با روند کنونی که شروع شده, ... شاهدیم که افرادی کوچک ذهن با سابقه سیاه مسئولیت با زیرسوال بردن شان رهبری و مقام ایشان برای خود در پی کسب رای هستند و تاسف بارتر اینکه هیچکس به فریاد آقا نمیرسید و از ایشان دفاعی نکرد, البته اخیرا دادستانی محترم گفتن, هنوز دمل بخوبی نرسیده تا عفونتش را با نیشتری تخلیه کنند.

قدیری ابیانه، یک مهرة باند خامنه ای که از دیپلماتهای بازنشسته رژیم است، اساسا نمایش انتخابات را تهدیدی برای امنیت نظام دانسته و هشدار داده است که: “بی‌شک انتخابات اگر در مدار قانون نباشد ممکن است به بستری برای منازعه، دوقطبی شدن و تهدیدی برای امنیت کشور بدل شود»، زیرا «در انتخابات ریاست جمهوری که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، یکی از تعهدات این است که به تصمیم نظارتی شورای نگهبان در مورد تائید صلاحیت‌ها احترام گذاشته و تسلیم آن شوند. عدم پایبندی به قانون، فضای سرد و پر کینه ای بر جامعه حاکم» می کند که با «اتحاد و همدلی قابل جمع نیست». روزنامه حمایت (سرمقاله ۲۸ فروردین ۹۶)

یک نمونة دیگر اظهارات امیر محبیان از مهره های باند خامنه ای است که در مورد چشم انداز تخاصمات باندی در انتخابات می نویسد: «نمی‌توانم پنهان سازم که از شرایط راضی نیستم. نور و خیری در این وضعیت نمی‌بینم. حتی در عرف دیگر کشورهای دموکرات، این وضعیت را بیشتر آشوب می‌دانند تا روند انتخاباتی. این پدیده از لحاظ جامعه‌شناسی و روانشناسی اجتماعی قابل مطالعه است. همگان آمده‌اند، عوام‌الناس از خود می‌پرسند مگر چه شده است؟ مگر چه چیزی را تقسیم می‌کنند؟. بحث دوقطبی شدن وچند قطبی شدن نیست.بحث هیجان کاذب سیاسی است که چشم ها را بسته است. روزنامه آرمان ۲۸ فروردین ۹۶

آخوند روحانی، در واکنش به حملات انتخاباتی باند رقیب و برملاشدن هرچه بیشتر فساد و تخریب حکومت آخوندی، گفت: انقلاب نکرده بودیم که رو در روی هم بایستیم, ما انقلاب نکرده بودیم که یکدیگر را تخریب کنیم.
وی که روز یکشنبه در عسلویه صحبت می کرد، درمورد شکست برجام و اظهارات باند رقیب گفت:‌ برخی چنین می‌گویند که اینها در مذاکرات فقط لبخند زدند، البته این کار خوبی بود، اما در پشت پرده اقدامات فراوانی صورت گرفته است.
از سوی دیگر یک عضو مجلس آخوندی از باند غالب در واکنش به سفرها و تبلیغات انتخاباتی روحانی گفت: انتظار این بود که روحانی با شنیدن خبر حادثه ناگوار سیل، سفر تبلیغاتی و انتخاباتی خودش به عسلویه را لغو کند، چرا که برخی از این پروژه‌ها یا هنوز تکمیل نشدند یا برخی هم پیش از این افتتاح شده بودند و واقعاً پروژه قابل طرحی آنجا وجود نداشت.
سایت روحانی  ۲۷ فروردین ۹۶

قضائیه تحت امر خامنه ای اظهارات روحانی و احمدی نژاد در تبلیغات نمایش انتخابات را رد کرد.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس نوشت: اژه ای سخنگوی دستگاه قضا نسبت به اظهارات اخیر روحانی در نشست خبری اخیرش واکنش نشان داد و گفت:‌ مچ‌گیری نمی‌کنیم ولی مچ دست‌اندازان به بیت‌المال را قطع می‌کنیم.
اژه ای همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که احمدی‌نژاد می گوید بقایی بی‌گناه است و مقامات قضایی هم از او عذرخواهی کرده‌اند، گفت: نه، پرونده‌اش مفتوح است و باید دادگاه برود و قاضی نظر بدهد و لذا بی‌گناهی او به اثبات نرسیده و کسی هم معذرت‌خواهی نکرده است.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده احمدی‌نژاد گفت: این پرونده به‌طور مستقیم وارد دادگاه شده و هم‌چنان مفتوح و در حال رسیدگی است و هنوز حکمی در رابطه با آن صادر نشده است.