تبدیل ورزشگاه به کشتارگاه انسان خیانت وحشیانه دیگر آخوندهای حاکم بر ایران

هموطنان عزیز، ورزشکاران و ورزش دوستان آزاده میهن

آخوندهای جنایتکار حاکم بر میهنمان درادامه سیاستهای ایران بر باد خود کمر به نابودی ارزشهای انسانی جامعه ما بسته‌اند.
در هر جامعه‌یی میدانهای ورزشی و استادیوم ها محلی برای پرورش و پیشرفت روح انسانی و نوع‌دوستی و آزادیخواهی و ساختن یک جامعه سالم است. در جامعه ما با داشتن سنبلهایی چون جهان پهلوان تختی، که در مقابل چون سرو در مقابل استبداد ایستاد و سر فرود نیاورد ورزش همواره با ارزشهای پهلوانی و جوانمردی و ایستادگی و مقاومت همراه بوده است. سنتی که قهرمانان مجاهد همچون حبیب خبیری، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، مهشید رزاقی، عضو تیم ملی فوتبال، فروزان عبدی ادامه دادند و بدست دژخیمان رژیم آخوندی به شهادت رسیدند.
رژیم ضدبشری آخوندی که برای ادامه حیات ننگینش راهی جز سرکوب و ایجاد رعب و وحشت ندارد، ورزشگاههای ما را تبدیل به گشتارگاه انسان کرده است تا از همگان به‌ویژه جوانان زهر چشم بگیرد. در آخرین نمونه، صبح روز پنجشنبه اول مهر (۲۲ سپتامبر۲۰۱۶) همزمان با شروع سال تحصیلی، یک زندانی در ورزشگاه شهرستان نیریز در استان فارس در توسط جلادان رژیم آخوندی که آموزگاران داعش هستند، به‌دار کشیده شد.
در  ۲۷ دی ماه سال ۱۳۹۱ که یک زندانی در ورزشگاه سبزوار حلق آویز شد فیفا بشدت اعتراض کرد ولی رژیم آخوندی که به هیچ قانونی ازجمله قوانین بین‌المللی پایبند نیست بار دیگر به این جنایت فجیع مبادرت کرده است.
کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت، از همه ارگانها و فدراسیونهای کشوری و منطقه ای و بین‌المللی ورزشی، میخواهد این جنایت تکان دهنده را قویا محکوم نموده و مجازاتهای لازم را بر رژیم آخوندی اعمال کنند و از همه هموطنان مقیم خارج کشور می‌خواهد با مراجعه به مجامع و ارگانهای ورزشی، خواهان عکس العمل آنها بشوند.
کمیسیون ورزش با تاکید بر اینکه تبدیل ورزشگاه به محل اعدام آن روی سکه اعدام محبوب ترین چهره های ورزشی ماست، از همه ورزشکاران و ورزش‌دوستان آزاده میهن می‌خواهد با شرکت در کارزار دادخواهی زندانیان سیاسی اعدام شده که تعدادی زیادی از قهرمانان ورزشی نیز در میان آنها دیده میشود به‌پا خیزند و علیه این همه جور و ستم برشورند تا با سرنگونی این رژیم قرون وسطایی دوران سیاه و تاریک کنونی را به پایان رسانده و میهنمان را از لوث وجود این جانیان آزاد و رها کنیم.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران

۲ مهر ۱۳۹۵ (۲۳ سپتامبر ۲۰۱۶)