تروریسم - «گوشت دم توپ » با تابعیت ایرانی!

بحران صدور تروریسم از سوی دیکتاتوری خامنه ای به کشور های اسلامی و همسایه، که اکنون تبعات آن را مردم میهن مان با درد و رنج و مصائب ناشی از رکود اقتصادی و مالی لمس می کنند؛ چهره دیگر خود را با تازه ترین دستور ولی فقیه به نمایش گذاشت. خامنه ای زهر خورده در یک حکم حکومتی خواستار آن گردید تا به «اتباع خارجی» که در سیاست های صدور بنیادگرایی و تروریسم رژیم مشارکت می کنند، «تابعیت ایرانی » داده شود.

به یقین اعلام این خبر و تصمیم حکومت مبنی بر اعطای تابعیت برای مزدوران خارجی رژیم در صدور جنگ، تروریسم و خون ریزی بویژه به کشورهایی مانند سوریه، عراق، یمن و یا لبنان، بازتاب تنفر و مجموعه فشارهای داخلی و منطقه ای بر دیکتاتوری طلسم شکسته ولایت می باشد. همچنین بسیاری از کارشناسان مسائل تروریسم براین عقیده اند، ولی فقیه با این اقدام در نظر دارد تا نخست با طعمه ای بنام تابعیت ایرانی، از نیروهای بنیادگرایی که از افغانستان، پاکستان، عراق و لبنان به ایران آورده می شوند، برای پیشبرد مطامع و سیاست های مخرب خود «گوشت دم توپ» ساخته و بدین سان ریزش نیروهای زهوار در رفته رژیم را جبران نماید. همچنین درصحنه اجتماعی آنگونه وانمود نماید که گوئیا سیل عظیم کشته شدگان در نبرد های اخیر بویژه در سوریه، نه عناصر اجیر شده خارجی به ضرب دلارهای نفتی، بلکه ایرانی الاصل می باشند!.
محمد علی محلاتی ، رئیس حکومتی در بنیاد امور ایثارگران در سخنانی ضمن اعتراف به تصمیم اخیر ولی فقیه ارتجاع گفت: « خامنه‌ای برای صدور تابعیت ایرانی این افراد و خانواده‌های‌شان پافشاری کرده است» به گفته این پاسدار ولی فقیه با پیشنهاد « اعطای اقامت» برای این افراد مخالفت کرده، اما بر اعظای تابعیت تاکید نموده است!!.
وی خبر داد که در جلسه با خامنه‌ای گفته است: « آقا این‌ها با تابعیت، فردا می‌توانند رئیس‌جمهور و نماینده مجلس شوند». ولی فقیه نیز در پاسخ افزوده: « حفاظت از این خانواده‌ها به دوش ماست، به همین دلیل حتما برایشان تابعیت درست کنید و حتما آن‌ها را زیر پوشش بنیاد شهید بگیرید». ( سایت حکومتی زیتون 22 اسفند 1395)
لازم به یادآوری است که در هفته های گذشته مقاومت ایران طی کنفرانسی از شبکه گسترده رژیم آخوندی برای صدور تروریسم و بنیادگرایی پرده برداشت. براساس این گزارش که از سوی شبکه اجتماعی سازمان مجاهدین خلق در داخل کشور بدست آمده است: « سپاه پاسداران به‌عنوان بخشی از استراتژی رژیم برای گسترش دخالتهای خود در خارج ایران به‌ ویژه در کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، یمن، بحرین و افغانستان اقدام به ایجاد یک معاونت بزرگ در نیروی قدس، بازوی خارج کشوری خود، برای آموزش دادن به مزدوران خارجی خود کرده است».
این گزارش در ادامه به سهمیه نیرویی برای کشورهای همسایه اشاره کرده و می افزاید: «برای کشورهایی که در آن رژیم درگیر جنگ جبهه‌ ای می‌ باشد، هر ماه صدها نفر از کشورهای عراق، سوریه، یمن و افغانستان و لبنان در این پایگاهها، آموزشهای نظامی دیده و برای جنگ‌ افروزی در کشورهای منطقه به این کشورها اعزام می‌شوند». ( سایت مجاهدین خلق ۲۹ بهمن ۱۳۹۵)
(برای مطالعه کامل این گزارش به این لینک مراجعه کنید): http://bit.ly/2kQpLC0

http://bit.ly/2mjRqva