نمایش انتخابات – پیش رقم سازی های نجومی!

در حالیکه تمامی علائم و شواهد از درون جامعه سخن از استقبال گسترده مردم از فراخوان مقاوومت ایران و مجاهدین خلق به تحریم نمایش انتخابات در دیکتاتوری ولی فقیه دارند و در حالیکه اقشار مختلف مردم با برگزاری اعتراضات حاکمیت آخوندی با تمامی باند ها و دستجات درونی آن را به چالشی ملی کشانده اند و نیز در حالیکه گسل های مختلف اجتماعی و بویژه کارگران، بازنشستگان، معلمان و یا دانشجویان با تجمعات اعتراضی بحق خود، منعکس کننده ابعاد تنفر و انزجار عمومی از برگزاری هرگونه نمایش در حاکمیت خامنه ای هستند و شعار ملی «نه به آخوند شیاد، نه به آخوند جلاد، رای من سرنگونی است» اکنون در جای جای میهن ساری و جاری شده است، مدیرکل سیاسی وزارت کشور پیشاپیش اعلام کرد که: «پیش‌بینی می‌شود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت حدود ۷۰ درصدی مردم را داشته باشیم. آحاد مختلف مردم به استقابل تحریم گسترده نمایش انتخابات در دیکتاتوری ولی فقیه رفته اند»! (خبرگزاری حکومتی ایسنا 19 اردیبهشت 1396)

این سخنان در حالی بیان می شود که خامنه ای در تازه ترین سخنان خود به صراحت نیاز رژیم اش برای هرگونه رقم سازی را برملا نموده است. وی در این رابطه گفت: «هرگز نمی گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید، اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید». (سایت حکومتی خبرفارسی 10 اردیبهشت 1396)

همچنین از داده های حکومتی می دانیم که دیکتاتوری ولی فقیه در زمینه تقلب و دستکاری آمار و ارقام در نمایش انتخابات ید طولایی دارد. در این رابطه باید به تقلبات گسترده در سال ۸۸ و یا ۹۲ اشاره نمود. یک گزارش حکومتی پیشتر در این رابطه ضمن اعتراف به ابعاد تقلبات گسترده و دستکاری آمار شرکت کنندگان نوشته بود: «مساله مشارکت بالای ۱۰۰% در برخی صندوق های رای، از محورهای مهمی بود که سال ۸۸ با استناد به آن بر ناسالم بودن انتخابات تاکید می شد اما گزارش شورای نگهبان از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز نشان می دهد در ۱۱ شهرستان، آمار شرکت کنندگان در انتخابات بیشتر از جمعیت آن شهر بوده است». (سایت حکومتی دیدبان ایران 30 تیر 1393)

در آن دوران ابعاد تقلب سازمانداده شده از سوی ولی فقیه بحدی گسترده بود که حتی پاسدار سبزعلی رضایی نیز زبان به اعتراض گشود و در سخنانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما ی رژیم گفت: «در ۱۷۰ حوزه آرایی بین ۹ تا ۱۴۰ درصد مشارکت داشتیم که باید بررسی شود و اینها نیازمند بررسی است تا پاسخ‌های مستدل داده شود و البته نامزدها و هوادارانشان فکر نکنند که شورای نگهبان و دولت دست شان توی یک کاسه است». (همان منبع بالا)
به موازات این واقعیت نیز اکنون رئیس ستاد انتخابات کشور به زمینه های رقم سازی های نجومی و حکم حکومتی خامنه ای برای نمایش پیش رو اینگونه اعتراف نمود: «۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر واجدان شرایط حضور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت هستند. از این تعداد ۱ میلیون و ۳۵۰ هزارو ۲۹۴ نفر رأی اولی خواهند بود»! (خبرگزاری حکومتی ایسنا 19 اردیبهشت 1396)
به یقین بالا بردن جمعیت کشور وواجدین شرکت در نمایش انتخابات خود بهترین بینه بر تمامی رقم سازی های نجومی رژیم در این زمینه است.
.