نه نمادین جامعه بین الملل به نمایش انتخابات قلابی آخوندی

در یک اقدام نمادین دولت کاندا از صدور اجازه برای برگزاری نمایش انتخابات از سوی دیکتاتوری خامنه ای در این کشور ممانعت بعمل آورد. این اقدام نادر در حالی انجام می شود که رژیم آخوندی همواره تلاش دارد تا برای جمع آوری رایع دست گدایی بسوی ایرانیان خارج از کشور دراز نماید. سخن از همان هموطنانی است که به دلیل سرکوب و اختناق و به دلیل سیاست های مخرب آخوندی در ابعاد چند میلیونی مجبور به ترک ایران شده و بطور کلی هیچ تقربی به این دیکتاتوری خون آشام و سرکوبگر ندارند.

دراین رابطه روزنامه کانادایی گلوب اند میل: «نوشت» درخواست ایران برای استقرار صندوق رأی در کانادا رد شده است. این درخواست را نماینده دائم ایران در سازمان ملل اوایل ماه آوریل برای مقام‌های کانادایی ارسال کرده بوده است».
رژیم آخوندی که برای برگزاری این دور از نمایش انتخابات جیب گشادی دوخته و از آنجائیکه به گفته ولی فقیه ارتجاع این نمایش از اهمیت فوق العاده ای نسبت به ادوار گذشته برخوردار است، تلاش دارد تا با استفاده از تمامی اهرم های دیپلماتیک، این بساط دجالگری را به کشورهای آزاد سوق دهد و بدین سان با تبلیغات گوبلز مابانه چنین وانمود نماید که گوئیا مردم ایران از این بساط دجالگری استقبال کرده اند!

این گزارش در ادامه می افزاید: «درخواست ایران رد شد به این دلیل که دولت فدرال کانادا از کشورهایی که درخواست مشابهی دارند، می‌خواهد صندوق رأی را در نمایندگی‌های سیاسی خود در کانادا مستقر کنند؛ از آنجا که روابط دیپلماتیک تهران-اوتاوا در سال ۲۰۱۲ متوقف شده، چنین امکانی برای ایران فراهم نیست». (همبستگی ملی ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶)
به یقین رد درخواست رژیم به دلائل «روابط دیپلماتیک» خود بیان کننده واقعیت دیگری بنام اوج ایزولاسیون رژیم در میان جامعه جهانی است؛ زیرا مردم، دول و نمایندگان کشورهای جهان اکنون بخوبی مشاهده می کنند که چگونه این رژیم بنیادگرا ضمن سوء استفاده از امکانات این کشورها، با راه اندازی چنین شعبده بازی هایی در تلاش برای سرکوب مردم، صدور جنگ طلبی و تثبیت حاکمیت سرکوبگر و تروریستی خود می باشد؛ و باز براین منطق است که بسیاری از کشورها اکنون در تحلیل نهایی به این باور نزدیک شده اند که هرگونه میدان دادن به دیکتاتوری خون ریز خامنه ای و یا ادامه دادن به سیاست شکست خورده مماشات، می تواند به وخامت اوضاع در ایران، پروژه های اتمی و موشکی رژیم و یا به خطر افتادن صلح و ثبات در جهان و بویژه در منطقه بیانجامد.

لذا براین منطق شاهد هستیم که چگونه در این راستا دست رد به سینه این رژیم و تمامی بازی های آن می زنند و چگونه با نه گفتن به شعبده انتخاباتی رژیم عملا در صف مردم ایران علیه نظام آخوندی قرار می گیرند. این ترجمان دیپلماتیک این واقعیت است که به یقین خامنه ای و دستگاه دیپلماسی دولت آخوند روحانی آن را بخوبی فهم کرده اند.
لازم به یاد آوری است که دولت کانادا در سال ۲۰۱۲ روابط دیپلماتیک خود را با دیکتاتوری خامنه ای به دلیل حمایت های رژیم از بشار اسد خون ریز و صدور ترور و بلوا به منطقه خاورمیانه قطع نمود. از آن تاریخ تا به امروز رژیم آخوندی عاجزانه به دنبال احیای روابط دیپلماتیک با این کشور می باشد، آمری که تا به امر تحقق نیافته است.