نمایش انتخابات - جنگ باند ها بر سر غارت جنگل ها

بهربرداری بی رویه و تخریب جنگل ها تاریخی در شمال کشور که اکنون به مایملک آخوند جنایتکار رئیسی اضافه شده اند، به موضوع تخاصم میان باند های درگیر برسر نمایش انتخابات تبدیل گردیده است.

دراین رابطه در حالیکه معاون آخوند روحانی در بخش محیط زیست ودر یک پز انتخاباتی از «دستور توقف کامل بهره برداری از جنگل» خبرداده است، یک گزارش حکومتی با اشاره به ابعاد غارت جنگل ها توسط شرکت های وابسته به تولیت آستان قدس که تحت امر خامنه ای می باشد، نوشت: «طبق گزارش ساکنین محلی در حال حاضر شرکت وابسته به آستان قدس رضوی در حال بهره برداری از جنگل ویسر است که در بخش کجور واقع شده است». (خبررگزاری حکومتی ایلنا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶)

واقعیت در رژیم فاسد آخوندی این است که تخریب محیط زیست و ضربات جبران ناپذیری که هردو باند مافیایی در رژیم آخوندی به بخش حیات و طبیعت کشور زده اند، اکنون دیگر قابل محاسبه نیست. زیرا ابعاد وخامت بحدی است که به یقین ده ها سال طول خواهد کشید تا نسل های بعدی بتوانند به عمق فاجعه ای که در این حاکمیت رخ داده، پی ببرند. نمونه هایی مانند تخریب عامدانه جنگل ها در منطقه هیرکانی، لرستان، زاگرس و یا استان های گیلان و مازنداران تنها گوشه هایی از عمق غارت اموال ملی می باشند. ابعاد بحران بحدی است که یک گزارش حکومتی پیشتر نوشته بود: «تخریب ۳۵۰ مترمربع از جنگل‌های ایران در هر ثانیه». (سایت حکومتی سلامت نیوز ۱۹ فروردین ۱۳۹۵)

گذشته از بروز عوامل طبیعی که در هر کشوری باعث تخریب محیط زیست می گردد، باید اذعان نمود که در حاکمیت ولی فقیه به دلیل وجود باند های غارتگر و مافیایی و نیز وجود زیر شبکه های گسترده وابسته به بیت خامنه ای و یا سپاه پاسداران اکنون طبیعت ایران با انواع و اقسام بحران های سازمانداده شده روبرو است. نمونه هایی مانند خشکسالی دریاچه های تاریخی، رودخانه ها و یا تالاب ها که تماما در پی پروژه های مخرب رژیم بوقوع پیوسته اند، تماما در این چارچوب گنجیده اند. نگاهی به رودخانه و دریاجه هیرمند، تالاب گاو خونی، دریاچه ارومیه و یا وجود گرد و غبار عظیم ناشی از خشکاندن تالاب ها در خوزستان که اکنون به مانند شبحی مرگبار بر مردم این خطه فرود آمده است، تماما بخشی از سیاست های مخرب این رژیم ضد مردمی است.

همچنین خبرگزاری حکومتی مهر (۲ مهر ۱۳۹۵) نیز در گزارشی تحت عنوان «نابودی جنگل های ایران قطعی است» اعتراف کرد: «طبق گزارش منتشر شده توسط مرکز پژوهش های مجلس، امروزه در مقایسه با دهه های پیش مساحتی معادل ۶۰ درصد از جنگل های ایران تخریب شده است! همچنین سالانه رقمی بالغ بر ۴۰۰ هزار هکتار از اراضی حاصلخیز کشور دستخوش فرسایش می شود. در سه دهه گذشته تاکنون در اثر تخریب، جنگل های کشور از حدود ۱۸.۳ میلیون هکتار به حدود ۱۲.۴ میلیون هکتار تقلیل یافته است که از این میزان، حدود ۱.۹ میلیون هکتار در منطقه البرز شمالی واقع است».