حمله پاسدار حسین شریعتمداری به آخوند روحانی

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه ای در کیهان به طور تلویحی صلاحیت آخوند روحانی را به عنوان رئیس جمهور رژیم به خاطر این که گفته بود ۳۸ سال اعدام و زندان در حکومت آخوندی حاکم بوده، رد کرد.

وی نوشت: روحانی بی آنکه بخواهد، (نظام) و (خمینی) و تمامی مسئولان نظام را به جنایت متهم کرده است! و این در حالی است که خود (او) طی ۳۸ سال گذشته یکی از مسئولان بلندپایه امنیتی کشور بوده است. بنابراین اگر در ادعای خود صادق باشد، بدیهی است که خود (او) از اتهام جنایت مبرا نیست و تعجب آور است که با وجود این ادعا چگونه میتواند حضور خود در جایگاه ریاست جمهوری کشور را توجیه کرده و توضیح بدهد؟!

وی در ادامه خطاب به حامیان آخوند روحانی نوشت: شما آقایان شاهد بودید که اظهارات مورد اشاره روحانی درحمله به مبانی (نظام) و ارائه تصویری وارونه و دشمن پسند از نظام و حیات ۳۸ ساله آن همانگونه که انتظار میرفت بلافاصله با استقبال گسترده دشمنان تابلودار (نظام) و گروههای تروریستی، روبرو شد، چرا که روحانی آنچه را که آنان طی ۳۸ سال گذشته... در پی القای آن بودند، بر زبان آورده بود. ماجرا به اندازه ای زشت و پلشت بود که حتی شبکه بی بی سی نیز آن را دور از انتظار و تعجب آور ارزیابی میکند. روحانی سخن و نظر دشمنان را تکرار کرده است، نه آن که روحانی مطلب متفاوتی گفته و مورد استقبال دشمنان قرار گرفته باشد! روحانی با اظهارات نسنجیده خود، عمر ۳۸ ساله نظام را به ظلم و جنایت متهم کرده است. این اظهارات برای دشمنان این مرز و بوم یک دستاورد بزرگ! و بادآورده به حساب میآید و جای دهها میلیارد دلار که همه ساله برای مقابله با (نظام) و ارائه چهرهای وارونه از آن هزینه میکنند را پر میکند!

وی هشدار داد: آقایان اعضای کابینه روحانی و برخی از روحانیونی که به حمایت تمام عیار از او برخاسته بودید، چرا سکوت کرده و بی تفاوت نشسته اید؟ سکوت شما در مقابل اهانت آشکار به نظام و (خمینی) با هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست. لازم است از روحانی بخواهید که هر چه زودتر اشتباه بزرگ خود را با پوزش جبران کند.