دروغ‌درمانی آخوند شیاد روحانی و تشدید جنگ‌ باندها و مهره های حکومتی

 

دروغ‌درمانی آخوند روحانی که روز شنبه ۱۷ اسفند را روز کنترل کرونا وعادی شدن اوضاع اعلام کرد به موضوع جنگ گرگها تبدیل شده است.

در این کشمکشها باندها و مهره های حکومتی به رویکرد ضد مردمی رژیم و عملکرد کرونای ولایت اذعان می کنند.

فضیحت دروغ درمانی آخوند روحانی چنان بود که در تلویزیون حکومتی هم به خاطر اعلام روز شنبه به عنوان پایان بحران مورد تمسخر قرار گرفت.

تلویزیون رژیم ۱۹ اسفند ۹۸ :آقای روحانی بعد از این‌که شما آمدید و اون فرمایش بسیار زیبا را داشتید که از شنبه اوضاع می‌رود تو روال عادی بعد دیگه تشریف بردید الآن یک مدتی است ما شما را ازتان خبری نداریم و خب دل مان برایتان تنگ شده خواستم ببینم اولاً کجا تشریف دارید اگر که شما تشریف نمی‌آورید ما بیاییم خدمت‌تان.
جناب آقای روحانی رئیس ستاد بحران ما کرونا گرفتند ظاهراًکه انشاالله خدا به ایشان سلامتی بدهد جانشین‌شان الآن کجا هستند؟ الآن چی کار دارند می‌کنند؟ ما احساس می‌کنیم که خود شما باید وارد صحنه بشوید آقای رئیس‌جمهور منتظرتان هستیم...

آخوند موسوی لارگانی عضو مجلس رژیم ازباند غالب نیز درباره بی خیالی دولت آخوندی گفت: هشتگ رو الحمدالله آقای رئیس جمهور خوب عمل کرد. آقای رئیس جمهور رفت توی خونه و دیگه بیرون نیومد.

یک عضو شورای حکومتی تهران که درتیول باند روحانی است، گفت: «در این روزها» «از روحانی و معاونش خبری نیست. ظاهراٌ همه از شنبه سر کار رفته‌اند و دولت به تعطیلات».

یک رسانه حکومتی نیز نوشت: رئیس‌جمهور یکی، دو هفته پیش در اظهارنظری عجیب گفت از شنبه (۱۷ اسفند) شرایط به حالت عادی برمی‌گردد... (اکنون). برای اینکه وانمود شود شرایط عادی است، ساعات کار به روال معمول برگشت ولی همزمان در اقدامی متناقض همچنان به مردم توصیه می‌شد و می‌شود که در خانه بمانند و خودقرنطینگی را اختیار کنند.

در این میان پزشکیان نایب رئیس مجلس رژیم از باند روحانی برای رفع و رجوع فضیحت عملکرد رژیم در تلویزیون حکومتی گفت: .... اونچه که من شنیدم، اینه که مسئولیت رو در حقیقت ریاست اصلی این قضیه رو از دوش وزرات بهداشت و درمان به دولت سپردند. و دولت باید مسئولیت این کار رو و مقام معظم رهبری آن جور که من باز شنیدم فرمودند که ـ اونجا پیشنهاد این بود که معاون اول یا کسی دیگه‌ای مسئولیت این ستاد عملیاتی رو به‌عهده بگیره، اونجا پیشنهاد مقام معظم رهبری اون‌جوری که باز شنیدم این بود این گونه نوشتند که باید ریاست جمهوری محترم خودشون مسئولیت رو به عهده بگیرد و عملیات مقابله با این بیماری رو داشته باشند.

در پی درز آمار واقعی جان‌باختگان فاجعه کرونا، دستگاه قضایی رژیم در یک اقدام وحشت‌آلود و سرکوبگرانه دستور دستگیری انتشاردهندگان اطلاعات مربوط به قربانیان کرونا را صادر کرد.
در اطلاعیه قضاییه خامنه‌ای آمده است: به ضابطان قضایی ابلاغ شد تا فضای رسانه‌ای و مجازی را بررسی ویژه و ادعا‌های خلاف واقع در مورد شرایط اخیر کشور و شیوع ویروس کرونا را گزارش نمایند... این پرونده‌ها خارج از نوبت بررسی و برخورد قضایی لازم صورت می‌گیرد.

مظفری معاون قضایی رئیس قوه قضایی نیز تهدید کرد، هرکس آماری غیر از آمار رسمی منتشر کند تحت تعقیب قرار خواهد گرفت. وی از دستگیری یک پرستار به‌خاطر ارائة آمارهای کاذب از تعداد فوتی‌های کرونا در قم و از دستگیری یک طلبه به‌خاطر انتشار کلیپی از غسالخانه قم خبر داد.