جنگ گرگها و جنگ جانشینی در راس نظام بحرانزده حاکم بر ایران


در شرایطی که جنگ گرگها و جنگ جانشینی در راس نظام بحرانزده ولایت فقیه بالاگرفته، آخوند موسوی خوئینیها دادستان جنایتکار خمینی در زمان قتل عام ۶۷ در یک نامه سرگشاده به‌ خامنه‌ای او را مسئول وضعیت وخیم نظام و خشم در آستانه انفجار اجتماعی دانسته و نسبت به‌ آینده نظام ابراز وحشت کرده است.

خوئینیها خطاب به خامنه ای می نویسد:‌ «اوضاع غیرقابل دوام امروز صرفاً معلول تصمیمات مدیرانی که می آیند و می روند نیست از نگاه مردم، شیوه مدیریت در بالاترین سطح، نقش آفرین اصلی در تمام یا اکثر امور کشور است. در ذهن مردم باورهایی که پشتوانه استحکام و مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی بود به گونه ای روزافزون آسیب دیده و می بیند.بر زبان بسیاری از مردم در کوی و برزن و در برخی محافل و مجالس، سخنانی می رود که از عمق بی اعتقادی و بی اعتمادی نسبت به مدیریت کلان و مدیران کشور حکایت می کند».
خوئینیها در هراس از وضعیت انفجاری جامعه و خطر انفجار خشم مردم علیه تمامیت نظام به ولی فقیه آخوندها هشدار داد و می افزاید:‌«تورم روزافزون، همراه با کاهش درآمد اقشار گسترده، نه تنها زندگی امروز مردم را گرفتار دشواری های طاقت فرسا کرده است.علاوه بر این، مردم گرفتار تلاطم زندگی و مشکلات طاقت سوز معیشتی(هستند و)، بسیارند انسان های ناراضی از اوضاع فرهنگی و سیاسی که گرفتار بی عدالتی های غیرقابل انکار شده اند»

به دنبال نامه آخوند موسوی خوئینیها، دبیرکل باند مجمع روحانیون، نیروی تروریستی قدس با گوشزد کردن خطر قیام و مجاهدین برای تمامیت نظام و با یاد آوری تلاش روحانی در دعوای شیاد و جلاد برای رای جمع کردن از طریق تکرار حرفهای مجاهدین راجع به کشتار و اعدام و زندان، خطاب به خوئینها نوشت: موسوی خوئینی به این پرسش پاسخ دهد که «اگر نهادهای انتخاباتی در کشور اینچنین خالی از تأثیر و غیرمهم است، چگونه موتلفین و متحدین سیاسی آنها برای کسب رأی و راه یافتن به این کرسی ها حتی از سمپاتی با (مجاهدین) که هزاران نفر را به خاک و خون کشیده اند هم نمی گذرند؟ و یا در سال ۸۸، هشت ماه کشور را به صحنه نبرد خیابانی تبدیل می کنند؟».

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان نیز در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها به ولی‌فقیه ارتجاع وی را زیر ضرب گرفت و نوشت: این نامه «دقیقاً -تاکید می‌شود که دقیقاً-بازگویی آرزوهای برباد رفته دشمنان اسلام و انقلاب است»، حتی یک نکته از نامه شما به خامنه‌ای با خواسته‌های آمریکا و اسرائیل متفاوت نیست. برای (ما) باعث افتخار است که امثال شما با مدیریت «عالی‌ترین مقام نظام» موافق نباشید.
نماینده خامنه‌ای در کیهان، تقصیر وضعیت کنونی رژیم را که آخوند خوئینی ها مسئولیت آن را متوجه خامنه‌ای کرده، متوجه آخوند روحانی کرد و نوشت: «دولت تحت حمایت شما و حزب و گروه شما عامل اصلی همه این نابسامانی‌ها و پلشتی‌هاست». «کدامیک از مسئولان نظام صدها وعده به مردم داده‌اند که حتی به یکی از آنها نیز عمل نکرده‌اند؟! کدامیک از مدیران ارشد نظام هر روز یک دروغ تازه بر زبان آورده و حتی زحمت یک عذر‌خواهی خشک و خالی هم به خود نداده‌اند؟!».

روزنامه رسالت آخوندی از باند غالب نظام، خوئینی ها را به «بدعاقبتی» تهدید کرد و نوشت: تجربه چهل‌ساله نشان داده که هر که از ولایت فاصله می‌گیرد، بدعاقبت می‌شود؛ شما هم مخاطب گفته‌های خود را درست بیابید.