دکتر آلخود ویدال کوادراس - سرنگونی آخوندها از قدرت

دکتر آلخو ویدال کوآدراس، رئیس کمیته بین المللی در جستجو عدالت در مطلبی در یورواکتیو، از بیانیه 220 نماینده پارلمان اروپا در حمایت از مقاومت ایران استقبال کرد و با اشاره به سرکشی رژیم از پذیرش شرایط جامعه بینالمللی در مذاکرات اتمی، خواهان حمایت از مقاومت ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی شد.

با نزدیک شدن ضربالاجل 31ژوئن برای دستیابی به توافقنامه ای بر سر برنامه اتمی رژیم ایران, هیچ نشانه ای از آنکه تهران آماده پذیرش شرایط جامعه بینالمللی میباشد, وجود ندارد. اکنون زمان آن فرارسیده است که رهبران کشورهای غربی از اپوزیسیون دموکراتیک ایران و سرنگونی دائمی آخوندها از قدرت، حمایت کنند.
وقتی که 220 نماینده پارلمان اروپا با صدور بیانیه ای در این هفته از اپوزییسون دموکراتیک رژیم ایران حمایت کرده و خواستار آن شدند که توافقنامه احتمالی با رژیم ایران بر سر برنامه غیرقانونی اتمیاش شامل بازرسی ها از سایتهای نظامی رژیم ایران بشود, وزیر خارجه این رژیم به خشم آمد.
آلخو ویدال کوآدراس افزود: من برای 15سال به عنوان نایبرئیس پارلمان اروپا خدمت کردم و در خلال این مدت بیشتر تمرکز بین المللی من بر سر مسأله ایران بوده است. من در این مدت فهمیدم که ترس و نگرانی اصلی رژیم ایران از اپوزیسیون به خوبی سازماندهی شدهاش, یعنی شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران میباشد.
با در نظر گرفتن تجاربم، در حالیکه قویاً از بیانیه مشترک اخیر اعضای پارلمان اروپا استقبال میکنم، ولی پاسخ هراسناک رژیم ایران را نسبت به آن پیشبینی میکردم. اما من از سطح ناراحتی آخوندها از این بیانیه به شدت شگفت زده شدهام چرا که نشان میدهد که این رژیم چقدر در بحران و دردسر فرو رفته است.
بر اساس گزارش آژانس خبری رسمی دولتی رژیم ایران با نام ایرنا وزارتخارجه رژیم ایران در روز سهشنبه بیانیه قانونگذاران اروپایی را به عنوان هیستری و دروغ مطبوعاتی بیان شده از طرف مجاهدین خلق عنوان کرد.
رژیم ایران  قانونگذار خوشنام و محترم بلژیکی جرارد دپره رئیس کمیته دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا را به عنوان کسی که با صدای بلند از دموکراسی در ایران دفاع میکند، هدف قرار داده است.
خبرگزاری نیمه رسمی نسیم روز چهارشنبه با اعتراض نوشت که نمایندگان پارلمان اروپا (نامه ای) به فدریکا موگرینی مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ادعاهای بیپایه نقض حقوقبشر در ایران نوشته اند و خواستار حمایت از برنامه مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران برای تغییر دموکراتیک در ایران، شدند.
چرا با یک چنین هیستری از طرف ملاها مواجه هستیم؟
سایت یورو اکتیو - ۱۵ خرداد ۹۴