جنون اطلاعات آخوندی از بزرگداشت قهرمان ملی سرهنگ خلبان بهزاد معزی


جنون اطلاعات آخوندی از بزرگداشت قهرمان ملی سرهنگ خلبان بهزاد معزی-
باز هم سوزش دژخیمان و مزدوران تا مغز استخوان و فوران لجن پراکنی علیه مقاومت ایران

گشتاپوی آخوندی که از همبستگی ملی و تسلیتها و همدردیهای عمیق و تحسین برانگیز هموطنان از داخل و خارج کشور به مناسبت درگذشت خلبان مجاهد سرهنگ بهزاد معزی و از آثار بزرگداشت او مخصوصاً در میان پرسنل مردمی ارتش بار دیگر افسار گسیخته و با غیظ و جنون با همان رویکردهای شناخته شده در مورد خانم مرضیه و خانم مرجان و استاد شجریان به لجن پراکنی علیه مقاومت ایران روی آورده است. داستان گروگان گرفتن دختر مرضیه در داخل ایران و به خدمت گرفتن پسر ناخلف در سال ۱۳۷۵ حین هنرنمایی خانم مرضیه در ارلزکورت لندن را همه می‌دانند و فیلم آن را بسیاری دیده اند.
انجمن نجاست اطلاعات آخوندها مرکز فارس در اول بهمن ۹۹ به نقل از «دختر بهزاد معزی» نوشت: «سرهنگ معزی در سن ۸۳ سالگی در بیمارستانی در حومه پاریس بر اثر ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. او در گورستان اوور سور دواز به خاک سپرده شد در حالی که فرزندانش در مراسم حضور نداشتند...».
انجمن نجاست برای توجیه حساب توئیتری تازه تأسیس شده به نام «دختر بهزاد معزی» می افزاید: «مریم معزی که به نظر می‌رسد تنها برای انتشار اعتراض خود و خواهر و برادرش نسبت به اقدامات مریم رجوی و تشکیلات مجاهدین خلق در ژانویه سال جاری اکانت توییتری خود را افتتاح کرده است در دو رشته توییت به دو زبان فارسی و انگلیسی اذعان می‌کند که پیکر پدرش مورد سواستفاده ”فرقه“ مجاهدین خلق قرار گرفته است». در ادامه لجن پراکنی‌ها انجمن نجاست به نقل از همان «دختر ارشد بهزاد معزی» ادعا میکند: «ما حتا این فرصت را پیدا نکردیم که در مراسم تدفین پدرمان رو خودمان اجرا کنیم. فرقه مجاهدین حتی روز تدفین و اجرای مراسم را از ما پنهان کردند. پدرم بسیار شفاف و به طور مستقیم به ما سپرده بود که نمی‌خواهد بعد از رفتنش پیکرش به مجاهدین خلق سپرده شود».
هم زمان با انجمن نجاست اطلاعات آخوندها و در همان روز (اول بهمن۹۹) مزدور ایرج مصداقی در تلویزیون وزارتی موسوم به میهن به رله کردن همان اراجیف می‌پردازد و علاوه بر این ادعا می‌کند سرهنگ معزی سه هفته در بیمارستان بوده و نمیخواسته با مجاهدین ارتباط بگیرد «نمیخواست سر قبرش بیایند. نمیخواست در تدفینش شرکت بکنند ...سرهنگ مطلقا جواب اینها را نمیداد. تلفن هایش رو قطع کرده بود». همزمان اینترلینک شعبه دیگر وزارت اطلاعات به رله کردن همین اراجیف پرداخت.
سوزش دژخیمان تا مغز استخوان و فوران لجن پراکنی علیه مقاومت ایران چیز جدیدی نیست. پیله کردن مزدوران به هر درگذشته‌ای در مجاهدین و خانواده مقاومت ایران نیز تنها انجام مأموریت‌های محوله از سوی گشتاپوی دینی را ثابت می‌کند والا هیچ دلیلی نداشت که چماقداران خارج کشوری رژیم هر جان‌باخته‌ای را هماهنگ و هم زمان با انجمن‌های نجاست بر سر مجاهدین چماق کنند و پیرامون آن به گندگاو چاله‌دهانی مبادرت کنند.
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم برای اشراف هموطنان به ابعاد هیستری و دروغپردازی دژخیمان و مزدوران که حاکی از ترس و وحشت آنها از گسترة اجتماعی و سیاسی مقاومت ایران است، نکات زیر را به اطلاع می‌رساند.
۱-هیچیک از دعاوی انجمن نجات وزارت اطلاعات مرکز فارس و مزدور ایرج مصداقی و آنچه به «دختر ارشد بهزاد معزی» نسبت داده شده صحت ندارد و کذب محض است. برنامه خاکسپاری توسط سرگرد اسکندریان به فاطی و مریم معزی اطلاع داده شده بود و اینکه “فرقه مجاهدین حتی روز تدفین و اجرای مراسم را از ما پنهان کردند» ساخته و پرداخته و فرهنگ و ادبیات مختص اطلاعات آخوندهاست.
۲-قهرمان ملی سرهنگ خلبان بهزاد معزی خودش همچون دکتر کاظم رجوی خواستار این بود که پس از شهادت یا فوت بر سنگ مزارش کلمه مجاهد ثبت شود.


۳-سرهنگ معزی بر خلاف توئیت «دختر ارشد»، نه در ۲۱ دسامبر، بلکه در روز چهارشنبه سوم دیماه (۲۳ دسامبر) در بیمارستان در حومه پاریس بستری شد و در ظهر ۲۱ دی به جانب یاران شهید و صدیقش به دیار رفیق اعلی پر کشید. در ایامی که در بیمارستان بود فرزندانش امیر و سارا، دبیر ارشد شورا، سرگرد اسکندریان و برخی از مجاهدین هر گاه بیمارستان اجازه می‌داد به دیدارش می‌رفتند یا تلفنی احوالپرسی می‌کردند. در موارد متعدد از جمله در زمان عمل دیالیز که بیمارستان اجازه دیدار نمی‌داد فرزندانش و مجاهدین ساعتها پشت در بیمارستان در انتظار بودند. به دلایل پزشکی به خصوص کرونا دیدارهای حضوری با سرهنگ فقط تک نفره مجاز بود. یاران شورایی که در پاریس حضور داشتند پیوسته از بیماری و وضعیت پزشکی سرهنگ مطلع می‌شدند و مشتاق ملاقات و دیدار او بودند اما بیمارستان مجاز نمی‌دانست. عکسهای دیدارهای عیادت کنندگان با سرهنگ معزی در بیمارستان موجود و قابل انتشار است.
۴-خاکسپاری قهرمان ملی در بحبوحة محدودیت‌های کرونا با نفرات بسیار بیشتر از آنچه شهرداری اجازه داده بود انجام شد و کسی نمی‌توانست از علاقه‌مندان ممانعت کند.در مراسم خاکسپاری همچنان‌که در فیلم‌های پخش شده از سیمای آزادی مشاهده شد علاوه بر فرزندان سرهنگ امیر و سارا، همسر امیر و پدر و مادر وی حضور داشتند (عکسها ضمیمه است). امیر در جلسه فوق العاده شورا نیز از ابتدا تا انتها به احترام پدر حضور یافت.
۵-حساب توییتری به اسم مریم معزی در ماه ژانویه ۲۰۲۱ و به احتمال زیاد بعد از درگذشت سرهنگ و به فرموده برای درج همین اراجیف ایجاد شده است و فالورهای او تماماً معلوم الحال هستند از قبیل: «انجمن نجات»، «مزاحمین ضد خلق»، «فدایی رهبرم (خامنه‌ای)»، «اسراییل ۲۵سال آینده را نخواهد دید» و «جهادگر و سرباز جان برکف سیدعلی».
حساب فاطی معزی در داخل ایران نیز در اواخر اوت ۲۰۲۰ ایجاد شده و افراد مشابهی فالور آن هستند و مطالب جنایتکارانی از قبیل تاجزاده را ری‌توئیت می‌کند.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
۳ بهمن ۱۳۹۹ (۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ )