روزنامه رسالت آخوندی: تشکیلات مخفی دشمن در داخل کشور

در آستانه نمایش انتخابات، روزنامه حکومتی رسالت نسبت به تکرار قیام هشدار داد و نوشت: در این سی و هشت سال و در انتخابهای مختلف تجربه های تلخی از اقدامات دشمن پسند داریم...تشکیلات مخفی و ستون پنجم دشمن در داخل کشور, در حالت آماده باش است و آموزش های لازم را برای ایجاد فتنه دیده است...لشکر هایی از جوانهای به هیجان آمده در خیابانها هم پوشش عملیات او است.

این رسانه حکومتی باند غالب افزود: اگر کاندیدایی بگوید کسانی در طول ٣٨ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند, او دارد اعتبار کل انقلاب و نظام را برای چند رأی به دشمن می فروشد. اگر یک کاندیدا در جمع هواداران خود برای جلب حمایت مجاهدین بگوید زبان‌ها را بریدند و دهان‌ها را دوختند, تمام گزارش های حقوق بشری احمد شهید را امضا کرده و نظام را در برابر جهانیان محکوم نموده و به شورای امنیت برای تحریم بیشتر نظام چراغ سبز نشان داده است. اینها نشانه های خطر است, نشانه های اولیه از تکرار یک فتنه است.
رسالت آخوندی، نوشت: با دیدن نشانه ها, باید بپذیریم که احتمال وقوع چنین حوادثی وجود دارد. آنها که با قتل یک دختر جوان در یک خیابان تهران توانستند یک توفان رسانه ای را در سطح جهان علیه جمهوری اسلامی پدید آورند و احساسات جهانی را علیه نظام تحریک کنند و زمینه ساز تحریم ها شوند, در کمین انتخابات اند, و نقشه ها دارند, باید مراقب باشیم.