قیام ایران-۱۱۵-چهارشنبه سوری - آماده باش کلیه نیروهای سرکوبگر و تهدیدهای مستمر مقامات رژیم در آستانه جشن چهارشنبه سوری

تهدیدها و تدابیر سرکوبگرانه رژیم آخوندی برای مقابله با انفجار خشم توده های ستمدیده در چهارشنبه سوری که از اوایل اسفند و پس از فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در دوم اسفند ماه شروع شده است در روزهای اخیر ادامه دارد.

دادستانی کل کشور ضمن تهدید به اینکه «هیچگونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را بر نمی‌تابد» با صدور بیانیه یی خواستار معرفی قیام آفرینان به «مراجع انتظامی و قضایی و مأمورین و حافظان نظم و امنیت » شد و نوشت هدف «حفظ نظم و امنیت عمومی (بخوانید امنیت رژیم) و... جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب که در روزهای پایانی سال با اقدامات ناهنجار یا مجرمانه خود ... امنیّت روانی را مخدوش می‌سازند» می‌باشد.
ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی رژیم، از نزدیکان خامنه ای و مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح، در وحشت از ابعاد گسترده کارزار چهارشنبه سوری گفت: لازم باشد تلگرام فیلتر می‌شود (خبرگزاری حکومتی ایسنا-۲۱ اسفند).
پاسدار محسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران گفت: جلسات مختلفی با حضور دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درباره برقراری نظم و امنیت عمومی در روزهای پایانی سال برگزار شده است. نیروی انتظامی در مورد چهارشنبه سوری مأموریت دارد با تمام قوا برخورد کند.
پاسدار سرتیپ حسین رحیمی رییس نیروی انتظامی تهران تهدید کرد افرادی که بخواهند... ایجاد مزاجمت و ناامنی برای شهروندان کنند، از سوی مأموران دستگیر شده و تا پایان تعطیلات میهمان پلیس خواهند بود. (رسانه های حکومتی-۱۸اسفند).
پاسدار سرتیپ خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف دو میلیون عدد مواد آتش زا که ۷۰درصد بیشتر از سال گذشته است خبر داد. وی گفت که نگهداری و استفاده از مواد آتش زا جرم است و پی گرد قانونی دارد و پلیس با آنها برخورد خواهد کرد. (خبرگزاری حکومتی ایرنا- ۲۱ اسفند).
غلامرضا مزارعی رئیس دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت خودروهای هنجارشکن چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات در توقیف می‌مانند.
شهرداری های سراسر کشور سطلهای زباله و لاستیکهای کهنه را که جوانان در اعتراضات برای بستن خیابانها استفاده می‌کنند از سطح خیابانها جمع آوری کرده اند.
کلاسهای عصر دانشگاهها و دبیرستانها و مدارس تعطیل اعلام شده و به بازاریان دستور داده شده که از ساعت ۱۴ مغازه های خود را ببندند.
در همین حال، جوانان به پا خاسته در شهرهای مختلف کشور، رودرروی نظام فاسد و سرکوبگر ولایت فقیه با پخش تراکت و آتش زدن تصاویر و بنرهای منحوس خامنه ای به پیشباز این جشن ملی رفتند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ (۱۳مارس ۲۰۱۸)