اعتراضات علیه غارت و چپاول حکومتی در شهرهای میهن

تجمع اعتراضی غارت شدگان کاسپین در رشت

 

روز سه شنبه جمعی از غارت شدگان موسسه کاسپین در رشت در مقابل شعبه سرپرستی این موسسه غارتگر متعلق به سپاه پاسداران، دست به تجمع اعتراضی زدند. و علیه کارگزاران دزد و غارتگر رژیم سر دادند
تجمع کنندگان که تماما از زنان غارت شده بودند؛ چندین بار مسیر خیابان را بستند.

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری دزفول
کارگران فضای سبز شهرداری دزفول در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات معیشتی‌شان، مقابل فرمانداری و شهرداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

تجمع اعتراضی اهالی روستای بارچی سرچشمه
اهالی روستای بارچی سرچشمه واقع در محور رفسنجان-سرچشمه در استان کرمان، در اعتراض به وضعیت اسفبار آب و جاده این روستا در مقابل مجتمع مس تجمع کردند و با نشستن در مسیر، جاده را بستند.

تجمع اعتراضی چند روزه کارگران سازه بتونی شرکت پتروشیمی گچساران
کارگران اخراجی سازه بتونی شرکت پتروشیمی گچساران در اعتراض به اخراج خود و عدم پرداخت مطالباتشان چندمین روز متوالی مقابل فرمانداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند.

اعتصاب مبل فروشان رفسنجان
مبل فروشان رفسنجان با تعطیلی مغازه‌های خود در اعتراض به بازگشایی نمایشگاه مبل بدون مجوز از جانب ایادی رژیم، در این شهر دست به اعتصاب زده و مقابل فرمانداری رژیم تجمع کردند.
اعتصابیون روی پلاکاردهایی که در دست داشتند نوشته بودند: «اقتصاد خراب+ نمایشگاه=بیکار شدن صدها نفر» و «نمایشگاه مبل= ورشکستگی مبل فروشان».

قیمت گوشت مرغ به ۹۲۵۰تومان رسید
‌روز سه‌شنبه۱۹تیرماه۹۷ قیمت مرغ از ۹۰۰۰ تومان هم فراتر رفت و با توجه به موافقت ستاد تنظیم بازار رژیم، قیمت متوسط برای هر کیلوگرم مرغ به٩٢٥٠ رسید. روز دوشنبه۱۸تیر قیمت هر کیلوگرم مرغ ۸۸۵۰تومان بود که حالا با یک افزایش ۴۰۰تومانی تنها در یک روز به ۹۲۵۰تومان رسیده است.

حمله وحشیانه گارد زندان گوهردشت به بندها و سرقت اموال زندانیان
طی شبهای گذشت مامورین گارد زندان گوهردشت در ساعات غیراداری؛ نیمه شب و هنگام استراحت زندانیان به آنها حمله کرده و به بهانه گرفتن گوشی و اشیای ممنوع؛ اموال آنها را غارت کرده است.
ساعت یک و نیم بامداد شنبه ۱۶ تیر ماه؛ مامورین گارد به بند ۲ این زندان یورش بردند. ساعت ۱۰ شب یکشنبه ۱۷ تیر؛ مامورین به بند ۱۰ زندان گوهردشت حمله کردند. همچنین در شبهای اخیر نیروهای گارد به بند ۳ و ۶ یورش بردند. مامورین در هجومهای شبانه اجناسی از زندانیان را که قابل دزدیدن بود به تاراج بردند.
بر اساس گزارشهای دریافتی؛ پس از حادثه قتل وحید مرادی و به بهانه جمع آوری گوشی و اشیای ممنوعه؛ گارد زندان؛ نیروهای ضد شورش؛ نیروهای وزارت و اطلاعات سپاه در ساعتهای غیر اداری و در نیمه شب به داخل بندها شبیخون می زنند و باعث ایجاد رعب و وحشت میشوند.
مامورین؛ زندانیان را با ضرب و شتم؛ توهین و ناسزا ساعتها در هواخوری نگه داشته و وسایل زندانیان را مغول وار به تاراج برده و بقیه را شکستند. آنان تمامی وسایل زندانیان را زیرورو و تخریب و به اصطلاح شخم زدند به شکلی که دیگر نمی توان بند را به شکل قبلی درآورد.
این در حالی است که مافیای بزرگ ‌مواد مخدر و رینگهای خونین توسط خود دژخیمان زندان و نهادهای امنیتی وزارت اطلاعات طراحی و برنامه ریزی شده است. بسیاری از قتلهایی که در داخل زندان توسط زندانیان صورت می گیرد. اما مسئولین حفاظتی و امنیتی زندان در پشت پرده آن قرار دارند و توسط مسئولین اطلاعاتی سپاه و وزارت طراحی شده است. واقعیت تلخ اینست که زندانها تبدیل به منجلاب و باتلاقی برای از بین بردن زندانیان توسط باندها و مافیای بزرگ مواد مخدر مسئولین زندان گشته است.