وحشت مهره های رژیم از لیست گذاری تروریستی به خاطر وابستگیها به سپاه جهل و جنایت آخوندی

 

در پی لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و اعتراف پاسدار سعید قاسمی به اعزام نیروهای نظامی سپاه در پوش هلال احمر، مهره‌های رژیم، از لیستگذاری نهادهای به ظاهر مدنی رژیم نظیر مجلس، شوراهای شهر و حتی رئیس جمهور ارتجاع به خاطر انواع وابستگیها به سپاه جهل و جنایت آخوندی هراسان شده اند.

حمید آصفی یک مهره باند مغلوب رژیم در مطلبی با عنوان «زمینه‌ها، برای بردن نهادهای دیگر در لیست تروریسم!» با اشاره به اعترافهای پاسدار قاسمی در اعزام نیروهای نظامی سپاه در پوش هلال‌احمر به بوسنی نوشت: این اقرارها «شواهد و مدارک قانونی» لازم را جهت تحریم هلال احمر ایران توسط صلیب سرخ جهانی، و نیز تروریست اعلام کردن برخی از نهادهای امنیتی که از هلال احمر استفاده پوششی کرده اند، فراهم نموده، و ادله کافی دست ترامپ قرار می‌دهد، که «مهمترین ادله» برای اثبات ادعای آمریکا درباره حضور سران القاعده و طالبان در ایران بوده و هست.
پاسدار سعید قاسمی درمصاحبه با تلویزیون رژیم گفت:
مجری: شما اونجا نقش تون جهادی بود نظامی بود مستشاری بود؟
پاسدار سعید قاسمی: الآن دیگه میشه گفتش که چه نقشی بود چون الان همه میدانند و اینها ما هلال احمری هایی بودیم که برای آموزش نظامی رفته بودیم.
مجری: یعنی هلال احمر پوشش بود مستشاری نظامی بودید.
پاسدار سعید قاسمی:‌ این را دیگه همه چون آمریکاییها توی کتابهایشان نوشتند و مدارک مون را نوشتند چندین کتاب تا حالا در آمده. ولی واقعیتش این است که در بوسنی تو قلب اروپا اتفاقاتی افتاد که حضور ما و به تبع ما القاعده که آمد با هم یک مدت با خود القاعدهیی ها در بوسنی و هرزگوین که استیل ما را گرفته بودند از سر بند و پرچم گرفته گردان فلان گردان فلان اینها گردان حمزه سید الشهدا گردان فلان و عرضم به حضور شما که همان استیل را آوردند آنها آمدند اونجا.

حمید آصفی می‌نویسد: اگر نهادهای امنیتی دیگری، در کنار سپاه، در لیست تروریست قرار گیرند، می‌تواند نهادهای اسماُ انتخابی، چون مجلس، شوراهای شهر و حتی ریاست جمهوری را، «از منظر بین‌المللی»، دچار مشکل جدی نماید، و دیگر هر کس کاندیدای مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر شود، چون این نهادها باید کاندیداها را تائید کنند، فرد و افراد تائید شده برای کاندیدایی مجلس، شوراهای شهر و انتخابات ریاست جمهوری، تروریست تلقی می‌شوند! ...
ترامپ قوی‌ترین نهاد لشکری (نظام) ایران را در لیست تروریسم قرارداد، و روابط با ایران را به سمت التهاب بیش‌تر کشانید، و ازاین‌پس، برای او، چه مانع یا تابویی وجود دارد که، سایر نهادهای امنیتی و قضایی و وزارتخانه‌های دیگر را در این لیست قرار ندهد؟.

این مهره باند مغلوب رژیم در ادامه اظهارات هراس‌آلودش نوشت: بسیاری از مقامات قضایی (نظام) به لحاظ داشتن پرونده نقض حقوق بشر در لیست تحریمی اتحادیه اروپا بوده و تحت تعقیب بین‌المللی هستند، و از این زاویه، اگر ترامپ ورود کند، اروپا هیچ‌گونه مشکلی با آن نخواهد داشت، و این خطای بسیار فاحشی از سوی دولت و حاکمیت است که، در گماشتن افرادی در سمت وزارت دادگستری، و نهاد قضایی، هیچ‌گونه ملاحظات داخلی و بین‌المللی را مدنظر قرار نمی‌دهند. با ادامه فضاسازی توسط آمریکا، امکان صدور حکم جلب بین‌المللی، برای مسئولان نهادهایی که در لیست تروریسم قرار می‌گیرند، وجود دارد، همین بستن صفحه اینستاگرام برخی از مسئولان نهادهای انتصابی و سران سپاه، به این معنی است، بعنوان مثال، کمک‌های مالی آستان قدس رضوی به حزب‌الله، امر پنهانی نیست، تیم حقوقی مشاور کاخ سفید پرونده این نهاد را در اندک زمانی، جهت وارد نمودن در لیست تروریسم، تهیه و تدارک خواهند دید.