مهرداد هرسینی:‌ دوران، دوران عزای «حضرت آقا» است!

در آستانه پنجاه و دومین سالروز تأسیس سازمان مجاهدین خلق، اعضاء، کادرها و اشرفیان قهرمان در اقدامی خجسته و با شور شعف انقلابی، ملی و مردمی، خانم زهرا مریخی را برای مدت دو سال به به‌عنوان مسئول اول سازمان انتخاب کردند.

سخن از انتخابی شایسته و در راستای سرنگونی دیکتاتوری خون‌ریز و زن‌ستیز ولایت‌فقیه است که اکنون در چنبره‌ای از بحران‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی در تله مردم و مقاومت ایران افتاده است.
واقعیت در فرای این جملات این است که ولی‌فقیه زهر خورده و طلسم شکسته در استراتژیک ترین تقابل خود برای حفظ رژیم و برای حذف فیزیکی مجاهدین خلق و با وجود تمامی توطئه‌های استعماری و ارتجاعی، شکست سنگینی خورده است. عزیمت تمامی اشرفیان قهرمان به آلبانی و حفظ تشکلات منسجم و انقلابی مجاهدین پس از آن بمباران‌ها، موشک‌پرانی‌ها، قتل‌عام‌های ناجوانمردانه و توظئه ها، تنها گوشه‌ای از این شکست استراتژیک برای کل حاکمیت آخوندی با تمامی باندهای پلید و سرکوبگر آن است.

همچنین سخن از جنبش بزرگ، شایسته و مملو از امید و اعتماد مردم میهن امان است که علیه دو دیکتاتوری شاه و شیخ تا به امروز استوار و پرصلابت برای آزادی، حقوق بشر، دمکراسی و حاکمیت مردمی مبارزه می‌کند.
خمینی و خامنه‌ای در سه سرفصل تاریخی تلاش کردند تا این جنبش را با قتل‌عام، با تیرباران و موشک‌باران و با توطئه و دسیسه‌های استعماری و ارتجاعی از میان بردارند، اما به یمن حمایت‌های مردمی، به یمن وجود خط و خطوط روشن و رهبری توانمند، مجاهدین توانستند از پرخطرترین پیچ‌های تاریخی بگذرند و امروز هرچه استوارتر و صیقل خورده تر، سکان مبارزه علیه دیکتاتوری ولی‌فقیه را به دست بگیرند.

 بر این سیاق مجاهدین با تمامی جان‌فشانی‌ها، با خیل عظیم شهدا و اسرا و با تمامی تمهیدات و سرکوب خونین حکومتی، نه تنها از بین نرفتند، بلکه اکنون به جنبشی بزرگ و مردمی با پرچم دادخواهی ملی به اسطوره‌هایی بی‌همتا برای آزادی این بهترین سرزمین تبدیل شده‌اند.
همچنین جا دارد تا به یاران و اشرفیان قهرمان به اشرف نشانان و خانواده بزرگ مقاومت این انتخاب اصلح را از صمیم قلب تبریک بگوئیم. تبریک برای پایداری با شکوه و استقامت اشان و تبریک به تمامی یاران آرمیده، اما حی و حاضر در تمامی صحنه‌های نبرد برای حریت بشری.

خامنه‌ای به یقین حذف این بدیل شکست‌ناپذیر را به مانند خمینی ملعون به گور تاریخی خود خواهد برد. به این جبر زمان بسیاری از متولیان و سران سابق و حال حکومتی سال‌های متمادی به زبان اشهد اعتراف کرده‌اند. دوران دوران پیشتازی، پیروزی و چشم‌اندازهای روشن برای مجاهدین و مقاومت ایران و همچنین دوران عزا برای «حضرت آقا» است.

برمجاهدین خلق مبارک باد.