تظاهرات مجاهدین علت لغو سفر آخوند روحانی به اتریش، اذعان لاریجانی و تشدید بحران درونی رژیم آخوندها

صریح رئیس مجلس رژیم، پاسدار علی لاریجانی به اینکه علت لغو سفر آخوند روحانی به اتریش، تظاهرات اعتراضی مجاهدین بوده است، فضیحت لغو این سفر را در صحنه سیاسی داخلی و بین المللی تشدید کرد.

این شکست بزرگ سیاسی از جهات مختلف به ویژه از بابت هراس از بالا گرفتن شعارهای افشاگرانه در مورد موج اعدامها و طرح موضوع حقوق بشر روی سر تمامیت رژیم آوار شد.
انتشار اظهارات رئیس مجلس رژیم تحت عنوان «لاریجانی از علت اصلی لغو سفر روحانی به اتریش پرده برداشت»، در رسانه های رژیم و تصریح لاریجانی بر این که «بی‌توجهی دولت اتریش به درخواست لغو مجوز راهپیمایی مجاهدین دلیل لغو سفر بود»، هراس دیکتاتوری آخوندی از مقاومت عادلانه مردم ایران و برگزاری تظاهرات اعتراضی در فاصله چند هزار کیلومتری را به همگان نشان داد.
درباره فضاحت لغو سفر آخوند روحانی و تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف نشانان در وین، رسانه های خبری بین المللی گزارشهایی منتشر کردند:

خبرگزاری رویتر با مخابره عکسهایی از تظاهرات در وین در اعتراض به سفر رئیس حکومت رکوردار اعدام به اتریش نوشت:
ایرانیان در تظاهرات علیه رییس جمهور رژیم حسن روحانی در وین، اتریش در ۳۰ مارس ۲۰۱۶ شرکت میکنند.
تظاهر کنندگان در تظاهرات علیه حسن روحانی در وین، پلاکاردهایی که تصاویر مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران، را نشان میدهد در دست دارند.

روزنامه شرق الاوسط نیز با چاپ عکسی از تظاهرات اعتراضی در وین علیه سفر آخوند روحانی به اتریش که خبرگزاری فرانسه آنرا مخابره کرده بود نوشت:
ایرانیان دروین، قبل از سفر آخوند روحانی علیه این سفر دست به تظاهرات زدند.
روزنامه الحیات چاپ لندن نیز با چاپ عکسی که تظاهرکنندگان را در حال لگدکوب کردن عکسهای خامنه ای و روحانی نشان می دهد، بحران درونی رژیم را برسر آزمایشهای موشکی رژیم آخوندی که با محکومیت بین المللی مواجه شده و هم چنین رویارویی رفسنجانی و خامنه ای و حملات عوامل خامنه ای علیه باند روحانی و رفسنجانی را به دنبال داشت، مورد بررسی قرارداده است.

پاسدار لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع در جلسه روز یکشنبه باند رهروان ولایت در مجلس ارتجاع، گزارشی درباره لغو سفر آخوند روحانی به اتریش را ارائه کرده است.
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ارتجاع گفت: در خصوص لغو سفر رئیس جمهور به اتریش لاریجانی حق را به رئیس جمهور داد و اعلام کرد این اقدام در راستای حفظ منافع جمهوری اسلامی بوده است.

پیش از این خبرگزاریها و رسانه های حکومتی اظهارات رئیس مجلس رژیم را در مورد علت اصلی لغو سفر روحانی منعکس کرده و نوشتند: رئیس مجلس گفت: بی‌توجهی دولت اتریش به درخواست تیم حفاظتی رئیس‌جمهور برای لغو مجوز راهپیمایی مجاهدین در جریان سفر روحانی به این کشور، دلیل لغو سفر بود.
روزنامه حکومتی انتخاب در مطلب مفصلی با عنوان مشکل چه بود که روحانی دومین سفر خود به اروپا را لغو کرد؟ درباره لغو سفر آخوند روحانی به اتریش نوشت: درحالی که مخالفان دولت روحانی تلاش می‌کردند تا از لغو سفر رئیس جمهور به اتریش دستاویزی برای انتقاد به دولت بسازند، علی لاریجانی دیروز با دفاع خود نشان داد مساله لغو این سفر اهمیت ویژه‌ای داشته است. ...
آنطور که قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت گفت و آقای لاریجانی نیز تاکید کرد، این یک تصمیم شجاعانه و از موضع «عزت، حکمت و مصلحت» بود. همزمان با سفر رئیس‌جمهور به اتریش (مجاهدین) در این کشور خواستار برگزاری یک تجمع اعتراضی شده بودند. دولت اتریش نیز به آنها این مجوز را داده بود که تجمعشان را برگزار کنند و در توضیح آن شخص هاینس فیشر هم گفته بود: «فاصله‌ محل تجمع‌شان آنقدر دور از محل هیات ایرانی بوده که نه صدایشان را می‌شنیدند و نه تصویرشان را می‌دیدند!».
در درستی این تصمیم و ارتباط آن با(مجاهدین) لاریجانی امروز گفت: «با توجه به بی‌توجهی دولت اتریش به درخواست تیم حفاظتی رییس‌جمهور مبنی بر لغو مجوز راهپیمایی (مجاهدین) در جریان سفر دکتر روحانی به این کشور این تصمیم درستی بود. بنده قبل از سفر در جریان مسائل بودم».
بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که عدم توجه میزبان به درخواست تیم حفاظت ریاست جمهوری ایران اسلامی، در مساله عدم برگزاری تجمع گروهک تروریستی منافقین، مجاهدین، علت اصلی لغو این سفر بود. لذا تصمیم رئیس‌جمهور برای لغو برنامه سفر به علت اجازه تجمع به یک گروهک ترویستی مسلح کاملا مبتنی بر «حکمت، عزت و مصلحت» بود. این موضوع می‌توانست در آینده نیز برای سفرهای رئیس‌جمهور به کشورهای دیگر ایجاد مانع کند که اقدام قاطعانه ریاست جمهوری کشورمان در لغو این سفر، می‌تواند پیام روشنی را به همه کشورهایی که خواستار مراودات پسابرجامی با ایران هستند، مخابره کند. با این مضمون: «ایران در مواجهه با (مجاهدین) به هیچ وجه حاضر به کوتاه آمدن نیست».