اوج‌گیری مخاصمات رژیم در نمایش انتخابات و حملات متقابل کاندیداهای شیاد و جلاد

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی عضو هیئت مرگ خمینی در قتل عام ۶۷، در سخنرانی روز سه شنبه خود در تهران، در واکنش به اظهارات آخوندروحانی در همدان مبنی براینکه در ۳۸ سال فقط زندان و اعدام بلد است، وی را مورد حمله قرار داد و گفت: شما می‌آیید ما رو آماج تهمت‌ها و افتراها و سخنان ناشایست می‌کنید. ما که گذشته‌مون را همه می‌دانند... گذشته ما سربازی برای این نظامه، گذشتة ما دورکردن سایة شوم تروریسم از کشوره. شما چرا یادتون رفته؟. آقایون شما چرا یادتون رفته، بیست سال سمت امنیتی داشتید، یک باره لب به سخن می‌گشایید؟ منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح می‌دهید؟. من نصیحت می‌کنم به عنوان یک طلبه و به عنوان کسی که امروز در کسوت کاندیداتوری ریاست‌جمهوری است، آقای روحانی را نصیحت می‌کنم. سخنی نگویید، سخنی نگویید و کاری نکنید که اگر فردا نوارش رو گذاشتند برای خودتون، مثل بعضی از وعده‌ها که می‌گید ما ندادیم، می‌گید این حرف‌ها رو ما نزدیم.

 

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی همچنین به گوشه هایی از فساد و غارت نهادینه شده در نظام آخوندی اذعان کرد و در واکنش به اقدامات باند رقیب گفت: گفتیم مگر در این کشور ۱۸ میلیارد دلار قاچاق کالا نیست؟ برخی هم آمارش رو تا ۳۰ تا اعلام کردند.... چرا و از کجا یک‌باره شب انتخابات، اومدید تحت پوشش سازمان‌های حمایتی رو سه برابر کردید؟ از کجا پول آوردید؟... شما که گفتید پول نیست، شما اومدید شب انتخابات به همه پیامک دادید، اونهایی که یارانه‌شون رو خودتون قطع کرده بودید، اعلام کردید می‌خواهید یارانه بدید؟ از کجا.... شب انتخابات دهدارها رو صدا زدید به هر کدوم ده میلیون، از کجا این پول را. تامین کردید؟
... مگر یادتون رفته؟ در لیبی اول... بعد موشک‌هاش رو از کار انداختند، بعد اقتصادش رو راه ننداختند، بعدش هم دولت رو به این روز انداختند...
آقا شما می‌خواهید برای رأی آوردن دو قطبی درست کنید. ما معتقدیم امروز مردم بین جریان ناکارآمدی و جریان کارآمد باید انتخاب کنند...

در آستانه نمایش انتخابات رژیم، آخوند حسن روحانی در سخنرانی انتخاباتی خود در اردبیل، آخوند رئیسی و باند رقیب را بخاطر قبضه کردن رادیو و تلویزیون حکومتی و نمایش جمعه ها مورد حمله قرار داد و گفت: شما فکر کردید با تبلیغات دروغین در اطراف شهرها و روستاها موفق می شوید؟
ما نخواهیم گذاشت آنهایی که ۸ میلیارد دولار پول ایران را خوردند دومرتبه بر مردم مسلط شوند. اونهایی که این آقا را گرفتند بردن زندان، ۲.۷ میلیارد که با سودش میشه ۳.۸ میلیارد بردن زندان اونهایی که نامه رو امضا کردند واین پول رابهش دادند تو ستاد دارن فعالن.
روحانی همه بیایید جمعه پای صندوق تا صدا و سیما درست بشود، به خاطر کارمندان مظلوم صدا و سیما بیایید پای صندوق رای صدا و سیما را از دست این باند خلاص کنید.
ننگ ما ننگ ما صدا وسیمای ما
فریاد بزنید امروز با موبایلهایتون، با تلفونهاتون بگید اونچه راجب مسئله اخلاق در مدارس میگویند دروغ است دروغ است.
آخه اون بنده خدا رو گاهی اون طلبه رو شما میفرستید که واقعیتها رو نگن به مردم و خلاف بگن بابا جمعه تمام میشه شنبه ای هم میاد.
چه جور آب و صابون بیاریم روتونو بشوریم.
من نمی دونم چرا بقیه کاندیدها فقط راجب پول بخش کردن و آرد پخش کردن صحبت میزنند چطور راجب به محیط دانشگاه صحبت نمی کنند یعنی میخواهید فضای امنیتی رو به دانشگاه برگردانید دیگه نمیشه برادر تمام شد گذشت اون دوران ناراحتید تحریم برداشته شده کاسبان تحریم ناراحتید میخواهید تحریم برگردانید؟
همه دوستانتان را پای صندوق آرا بیاورید آخه ترامپ داره میاد تو این منطقه برخی از دشمنای ایران هم دارن میان تو این منطقه جواب محکم را در روز جمعه پای صندوق آرا بدهید.

آخوند اژه ای سخنگوی دستگاه قضایی رژیم از تشکیل پرونده برای ۶۰ تن از مدیران حکومتی به خاطر تخلفات در نمایش انتخابات خبر داد: بیش از ۶۰ مورد اعم از استاندار، فرماندار، بخشدار و بعضی از روسای ادارات دولتی که اینها متاسفانه حالا بر اساس این گزارشات تخلفات انتخاباتی داشتند و گزارش شده که بیش از ۶۰ مورد تا الان پرونده ارجاع شده به محاکم و به دادگستری.

وزیر کشور رژیم ضمن اعلام یک مرحله یی شدن نمایش انتخابات، با اشاره به کشمکشهای درونی رژیم برسر اعلام نتایج گفت: ولی الان با توجه به کناره گیری ائتلاف هایی که صورت گرفته و نفرات اصلی که دو نفر موندن پیش بینی ما اینه که به احتمال بسیار زیادی در مرحله اول به هر حال نتایج مشخص بشه، نیازی به مرحله دوم نباشه.
وزیر کشور بعنوان مسول اعلام نتایج نهایی هست.
مردم پس از انتخابات و در روز رای گیری نباید به آمار و اطلاعاتی که در فضای مجازی یا حقیقی منتشر میشود توجه کنند.

خبرگزاریهای حکومتی از باندهای متخاصم حکومتی برسر برنامه آخوند رئیسی در تهران، به افشای آمار و ارقام جعلی و رقمسازیهای یکدیگر پرداختند.
درحالیکه خبرگزاریهای باند روحانی از جمعیت آوردن با اتوبوس و رقمسازی توسط باند غالب خبر میدهند، رسانه های سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس رقمهای مجعولی را برای نمایش آخوند رئیسی منتشر کرده و با درج عکسهایی از جلسات باند رقیب، از آنها با عناوینی همچون جمیعت پراکنده، کسادی و سردی یاد کردهاند.

رسانه‌های پاسداران از حمله به ستاد مرکزی آخوند جلاد رئیسی در شیراز و برهم خوردن جلسه سخنرانی آخوند رسایی در مشهد خبر دادند.
در جریان حمله به ستاد مرکزی آخوند رئیسی در شیراز درگیری رخ داد که در جریان آن چند نفر زخمی شدند و این ارگان موقت تعطیل اعلام شد.
خبرگزاری سپاه پاسداران هم‌چنین از جلوگیری سخنرانی آخوند حمید رسایی از باند خامنه‌ای در مشهد توسط باند رقیب خبر داد.