حمله جوانفکر به امام جمعه مشهد

در ادامه جنگ گرگها در درون باند غالب دیکتاتوری آخوندی، این بار جوانفکر در حمله ای به امام جمعه مشهد، دق دلی حملات به ”ویژه نامه خاتون“ را در آورده و بی پروا به علم الهدی  حمله کرد، آتی نیوز نوشت: ”طی 24 ساعت گذشته تماس‌های زیادی با روزنامه برقرار شد و مردم از موضع امام جمعه محترم مشهد اعلام نگرانی کردند و خواستار تنویر افکار عمومی بودند.“

گزارش آتی نیوز13 شهریور، علی اکبر جوانفکر در سرمقاله امروز ایران نوشت: ”روزنامه سه هفته پیش اقدام به انتشار یک ویژه نامه فرهنگی با عنوان خاتون کرد که در آن و عفاف مورد تکریم قرار گرفته و نشان داده شده است که زن مسلمان با حفظ عفت و حجاب اسلامی می‌تواند ایفاگر نقش‌های مهم و مؤثری در عرصه‌های مختلف باشد و به همین منظور با شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و سیاسی گفت‌و‌گوهای مختلفی انجام شده است...“
” در این مدت اظهار نظرهای مختلفی درباره ویژه نامه خاتون صورت گرفته است که آخرین آن مربوط به حجت‌الاسلام علم الهدی امام جمعه محترم مشهد است.
وی با آن‌که در خطبه‌های هفته قبل از آن، بشدت از «خاتون» انتقاد کرده و آن را یک توطئه و برنامه از پیش تعیین شده توسط جریان‌های وابسته به جریان انحرافی دولت و در جنگ با حجاب، دین و قرآن توصیف کرده بود، در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته نیز حضور ریاست قوه قضائیه در مشهد و حضور دادستان کل کشور در نماز جمعه مشهد را برای تکرار مواضع خود مغتنم شمرد و با کمال تأسف انتشار نشریه «خاتون» را محاربه دقیق با امام زمان(عج) و دین، آن هم در شکل نفاق توصیف کرد و از دادستان کل کشور خواست تا با دست‌اندرکاران ویژه نامه به عنوان خائن در عرصه قلم برخورد شود. وی همچنین مدعی شد که عده‌ای فرصت‌طلب، می‌خواهند یک عده اقلیت لائیک را در مملکت برای خودشان بستر ارتقای مقام کنند.
امام جمعه محترم مشهد نشان داده است که در بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف کشور، ملاحظه هیچ کس و هیچ شرایطی را نمی‌کند و به راحتی علیه افراد به صدور حکم می‌پردازد و دستگاه قضا را نیز برای اجرای آن تحت فشار قرار می‌دهد.
نگرانی اصلی تنها متوجه آثار سوء ناشی از جوسازی‌ها و اظهارنظرهای خلاف واقع بر کارکرد دستگاه قضا نیست، بلکه نگرانی بزرگتر آن است که اتخاذ چنین مواضع غیرقابل توجیهی از سوی امام جمعه محترم مشهد مقدس، به ایجاد دغدغه‌های جدید ذهنی و برخی سؤالات بدون پاسخ در اذهان مردم منجر شود.
طی 24 ساعت گذشته تماس‌های زیادی با روزنامه برقرار شد و مردم از موضع امام جمعه محترم مشهد اعلام نگرانی کردند و خواستار تنویر افکار عمومی بودند. آنها می‌پرسیدند آیا نسبت دادن اتهاماتی مانند خائن و محارب با دین به جمعی از عناصر متدین و امتحان پس داده از زبان امام جمعه محترم، عدالت ایشان را نزد کسانی که نمازهای جمعه را به ایشان اقتدا می‌کنند، زیر سؤال نمی‌برد؟ چه کسی به این نگرانی مردم پاسخ خواهد داد؟ ویژه‌نامه خاتون در دسترس عموم مردم قرار دارد و آنها نیز به قضاوت خواهند نشست و سؤال خواهند کرد که حجت‌الاسلام علم الهدی بر مبنای کدام حکم اسلام، جمعی از افراد مسلمان، مؤمن، ولایی و مقلد امام خامنه‌ای را به محاربه با دین و امام زمان(عج) محکوم کرده است؟ منصفانه آن بود که ایشان عالمانه به نقد مطالب خاتون می‌پرداخت، نقاط ضعف و قوت آن را باز می‌گفت و به تبعیت از مقام عظمای ولایت، رئیس محترم دستگاه قضا و دادستان محترم کل کشور را به بررسی دقیق و عادلانه پرونده و به دور از تأثیرپذیری از جوسازی‌های سیاسی و رسانه‌ای فرا می‌خواند! آیا چنین رویکردی به حق، عدالت و تقوا نزدیکتر نبود؟
آیا در موضع نماز جمعه، امام، خود و نمازگزاران را به تقوا و عدالت فرا نمی‌خواند؟“