خبرگزاری سپاه پاسداران خواستار محاکمه فرزندان رفسنجانی شد

همزمان با تشکیل مجلس خبرگان ارتجاع, سپاه پاسداران در خبرگزاری خود موسوم به فارس خواستار محاکمه فرزندان رفسنجانی شد. این درخواست و دهها مورد دیگر گویای تعمیق شقه و شکاف در درون رژیم آخوندی است.
«درخواست محاکمه مهدی و فائزه هاشمی حق هر شهروندی است» .این عنوان مطلبی از خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران است. این منبع به نقل از  یک کارشناس رژیم درخواست کرده که دادسرا، مهدی هاشمی را که در خارج کشور است احضار کرده و او را به محاکمه بکشد.
ضرغامی رئیس رادیو تلویزیون آخوندها  هم ضمن حمله به رفسنجانی گفت:  متاسفانه برخی مواضع رئیس مجلس تشخیص مصلحت نظام پس از انتخابات عملا در جهت واگرایی نتیجه داد.
در رشت هم  آخوند  اشکوری امام جمعه رژیم با اشاره به رفسنجانی گفت باید با آن عده از خواص که در جریان فتنه های اخیر مردود شدند  برخورد شود. وی افزود: بعضی از ائمه جمعه نیز چه در قبل و چه بعد از انتخابات وضعیت نامطلوبی داشتند … آنان هنوز با سخنان دو پهلوی خود مردم را به تردید وا می دارند
یک ارگان متعلق به باند ولی فقیه بنام  ”ستاد مردمی سلسله نشست های بصیرت“ با انشار اطلاعیهیی اعلام کرد: ”با توجه به رفتار و عملکرد رفسنجانی حداقل در ماه های اخیر ایشان را برای ادامه تصدی ریاست مجلس خبرگان مناسب نمی دانیم”. 
در پاسخ به این حملات، رفسنجانی خطاب به باند ولی فقیه رژیم گفت: باید از روحیه طرد، حذف، فحاشی و بدنامی که سمی مهلک است پرهیز شود.