اظهارات وحشت‌آلود سرکرده پیشین سپاه پاسداران در آستانه سالگرد ۳۰ خرداد سرآغاز مقاومت انقلابی علیه رژیم آخوندی

پاسدار محسن رضایی دبیر مصلحت نظام و سرکرده پیشین سپاه پاسداران در آستانه سالگرد ۳۰ خرداد سرآغاز مقاومت انقلابی علیه رژیم آخوندی هراس رژیم از مجاهدین را برملا کرد.

وی طی سخنانی در نمایش جمعه رژیم در مشهد ضمن برملاکردن هراس رژیم از مجاهدین، در باره بحرانهای داخلی و بین المللی گریبانگیر دیکتاتوری آخوندی گفت: منافقین همون روز رژه مسلحانه تو تهران، مشهد، اصفهان گذاشتند با ۱۷ هزار عضو و ۷۰ هزار سمپات سراسر کشور رو با ترور و انفجار مواجه کردند. تو همین نماز جمعه مشهد خدا رحمت کنه مرحوم آیت الله طبسی یک خبرنگار آمده بود با ایشون مصاحبه بکنه منتهی سیستم برق رو طوری درست کرده بود که این سیم برق رو وصل کنه به آقای طبسی و ایشون رو ترور کنند.همین دوسه روز گذشته یک گروه از چابهار آمدند داخل هفت هشت نفر ده نفر بودند باز از دیروز بعد از ظهر تا همین الان که هنوز درگیری وجود داره در قصرقند سیستان بلوچستان سه چهار گروه وارد شدند، تحریمها و ترورها، گفتند دیگه یکی یکی کافی نیست حالا بریم ترکیب میکنیم تحریم به تنهایی فایده نداره ترور به تنهایی هم فایده نداره می آئیم حالا ترکیب میکنیم تحریم و ترور این ترکیب میکنیم.

دیشب آمدند نزدیک حرم حضرت عبدالعظیم یک ترقه ای گذاشته بودند توی یک سطل آشغال اون ترقه صدا کرده یک کسی هم پریده تو جمعیت که یا علی حمله شده فرار کنید ترقه بازی شد شما که میخواستید بیائید یک تن مواد بیارید اونجا نا امید شدید حالا از ترقه استفاده میکنید این یک برنامه جدیدیه برادران و خواهران عزیز این یک برنامه جدیدیه خودتون رو آماده کنید که انشاالله این برنامه رو هم مثل برنامه های گذشته نه تنها خنثی کنیم که یک سیلی محکمی باید تو گوش آل سعود و آمریکا زد و چقدر دقیق مقام معظم رهبری چند روز پیش فرمودند یک ترقه هایی بود ما دیشب یکی از این ترقه ها رو دیدیم یکی از این ترقه ها جنگ روانی البته باید هوشیار بود نباید دشمن رو دست کم گرفت.

خب ما باید فناوری انقلاب رو بکار بگیریم انقلاب دارای یک فناوری هست که من تعجب میکنم چرا ما نمی تونیم این فناوری رو تو این مرحله بکار بگیریم؟ بکار گرفته میشه ولی ناقصه اون فناوری اینه که وقتی یک تهدید میشه اول مرحله اول ایستادگی و مقاومته مرحله دوم خلع سلاح تهدید کننده است مرحله سوم زدن یک سیلی است و مرحله چهارم دنبال کردن تهدید کننده است ما تو انقلاب این فناوری رو بکار گرفتیم... این که یک عده میگند چرا بعد ازآزادی خرمشهر شما رها نکردید اه فناوری ناقص میماند باید وارد مرحله سوم میشدیم یعنی سیلی بزنیم. چرا در تحریمها این فناوری رو بکار نمیگریم؟ مرحله اول خوبه یعنی مقاومت میکنیم. حتی بعضا خلع سلاح هم میکنیم یعنی وارد مرحله دوم میشیم اما ما در تحریم سیلی نمی زنیم و دشمن رو تعقیب نمیکنیم نصف راه رو می آئیم اما اونجایی که باید ایجاد اشتغال کنیم از این تهدید فرصت بسازیم...
تلویزیون آستان رضوی رژیم ۲۶ خرداد ۹۶