در انفجارهای عراق انگشت اتهام به سوی دولت مالکی و رژیم آخوندی است

تلویزیونهای البغدادیه و العربیه در گزارشهایی که واکنش مردم کوچه و بازار را نسبت به انفجارهای اخیر نشان می داد, دولت مالکی و رژیم آخوندی را مسئول انفجارهای اخیر در شهرهای عراق می دانستند

یک شهروند از فلوجه: نیروهای امنیتی از سرباز تا نخست وزیر مسئول هستند. این مردمی که در مسجد کشته شدند چه گناهی کرده اند...آیا ما عراق را به دولت ایران بسپاریم و اینجا را ترک کنیم؟  ما دیگر از این وضعیت به فغان آمده ایم.

تلویزیون العربیه: در عراق وضعیت مسخره ای حاکم است. خیابانهای عراق با خون عراقیان فرش شده است و زنان عریان در خیابانها افتاده اند …  همه باید بدانند که مردم عراق که وارد انتخابات شدند ناآگاه نبودند.  نگذارید صبر مردم بهسر آید...

حیدر از کربلا: مردم دارند می میرند, عراق در حال تقسیم بندی است. دولت راه حلی ندارد مسئولین کاری نمی کنند. این بلاها را فرقهگرایی سر ما آورده است.
 
علی از بیجی: همه این بلاها زیر سر دولت مالکی است. تازمانیکه مالکی در حاکمیت است این خونریزی ها ادامه دارد.

کرار از العماره: همه روزها خونین شده اند و دیگر روزی نمانده است … این وضعیت چند ماه طول خواهد کشید...
ابو بیدا از صلاح الدین: ارگانهای امنیتی صلاحیت ندارند. من رژیم ایران را مسئول این وضعیت می دانم و از عراقیان می خواهم که سفارت رژیم ایران را ببندند و آنها را اخراج کنند و نگذارند وارد عراق بشوند.

محمد از استان الانبار: همه این انفجارها کار رژیم ایران است که علیه عراقیان انجام می دهد این دولت چکار می کند  که مردم عراق اینطور قربانی می شوند. این دولت چه فایدهای دارد.