اذعان به موج فزاینده اعدامها در حکومت آخوندی و شکست سیاست اعدام در مجلس آخوندی

اعضای مجلس ارتجاع ضمن اذعان به اعدامهای گسترده و شیوع روزافزون اعتیاد و نابودی روزافزون جوانان در حاکمیت فاسد آخوندی، اعتراف کردند که چند هزار آدم منتظر اجرای حکم اعدام اند، و روزی نیست که حتی در شهرهای زیر ۵ هزار نفر، اعدامی نداشته باشیم.

روزی نیست که حتی در شهرهای زیر ۵ هزار نفر اعدامی نداشته باشیم
احساس میشه که چون ما در مقابل مبارزه با مواد مخدر کم آوردیم داریم روی می آریم به تخفیف مجازات...
امروز بیشترین اعدام رو داریم و بعد هم بیشتر خواهد شد مگر عزیزان طراح نمی بینند که بسیاری از جوانهای ما تو پارکها در خیابانها و در بسیاری از مکانهای خلوت دارند اعدام میشوند ما روزی نیست که حتی در شهرهای زیر ۵ هزار نفر اعدامی نداشته باشیم منتهی اعدامش اینه که طرف رفته معتاد شده و دیگه کم کم او رو جامعه رها کرده شب می افته می میره بنابراین امروز اعدام بیشتره
رادیو رژیم ۲۵ تیر ۹۶

چند هزار آدم منتظر اجرای حکم اعدام اند
برای کسی که راهی و علاجی و چاره ای بجز حمل چند کیلو در یک منطقه مرزی که نه کار هست نه درآمد هست نه راهی برای اشتغال هست نه راهی برای نجات خانواده اش هست اعدام چاره ساز نیست عزیزان.
الان فرصت دسترسی به مواد مخدر کمتر از چند دقیقه هست چند هزار آدم منتظر اجرای حکم اعدام اند.
رادیو رژیم ۲۵ تیر ۹۶

خدری، مجلس رژیم ۲۵ تیر:
حکم اعدام برای کسی برای نجات فرزند چهارساله‌اش مواد مخدر حمل کرده
به عنوان کسی که سالها در دادگاه انقلاب بودم و قریب به ده هزار حکم درباره مواد مخدر صادر کردم و با این قضیه کاملا آشنا هستم توجه کنند
هیچ کشوری به اندازه ایران درباره مواد مخدر احکامی شدیدتر نداشته است مگر بر اساس ماده هشت قانون اصلاح مبارزه به مواد مخدر صد گرم هروئین و کراک در قانون ما مگر اعدام نمیشود؟ چه مبارزه ای سخت تر از این؟ چه موفقیتی برای ما حاصل شده است؟ چرا ما برای یک تصادف ساده کارشناس می فرستیم اما برای یک مجازاتی که اعدام است یک جامعه شناس یک روانشناس نمی فرستیم تا بداند بر اساس چه انگیزه ای مرتکب این جرم شده است؟.

در دادگاه انقلاب که کیفرخواست اعدامی برای شخصی صادر شده است که مجبور شده است برای درمان فرزند چهارساله خود به حمل مواد مخدر روی آورده است.