بحران نظام ولایت فقیه پس از بالاگرفتن شعارهای نه جلاد نه شیاد و هراس سرکردگان نظام

آخوند علم الهدی در نمایش جمعه مشهد، درباره بحران شقه رژیم و شکست خامنه ای در نمایش انتخابات و پیامدهای شعار نه جلاد نه شیاد، برای نظام ولایت فقیه گفت: «دارند استوانه نظام ولایت فقیه را سست و بی روح می کنند».

وی هم چنین از تحریم برنامه موشکی رژیم سوز و گداز کرد و با یاد آوری حرفهای خمینی در باره جنگ، نیاز حیاتی ولایت فقیه به جنگ افروزی برای بقا را مورد تاکید قرارداد.

وی گفت:‌ «تمام این فتنه ها این است که پایه های این نظام مقدس جمهوری اسلامی که استوانه این نظام ولی فقیه هست رو سست و بی روح کنند چه در داخل و چه در خارج که متاسفانه اذناب خارجی هم در ایران اسلامی دارند آب به آسیاب دشمن می ریزند آنانی که در ایران اسلامی اند پایه های نظام رو متاسفانه دارند تضعیف میکنند آب به آسیاب دشمن می ریزند به اونها هم اعلام میکنیم، جریان تقویت موشکی ما رو آقای من و شما امام عزیزمون فرمودند که باید تقویت بشه برای کجا؟ سیستم دفاعی ما باید برای کجا تقویت شود؟ این شعار مردم ما در نمازهای جمعه و راهپیمایی هاست
وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد
ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد».

تریبونهای نمایش جمعه در شهرهای مختلف نیز مختلف شاهد بالا گرفتن بحران درونی رژیم برسر مراسم تحلیف روحانی و فضیحت عکس گرفتن با موگرینی بود. آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد گفت: «بعد بیان با یک زن اروپایی دیپلمات اینها بخوان با او افتخار کنند و با او عکس سلفی بگیرند. این مایه افسوس و حسرت است یا نیست.
خب این یعنی ما به کجا داریم میریم؟ و چه مسیری رو انتخاب کردیم ما در عرصه های سیاسی و در عرصه های اجرایی این کشور و جامعه و انقلاب و نظام مون و وضع ما به کجا باید بینجامد؟ یعنی از این بدتر هم واقعا ممکنه پیش بیاد؟ و ما چشم مون بازه و این مراحل و این مناظر رو می بینیم؟».

در نمایش جمعه مشهد، هم‌چنین مجری برنامه به عوامل رژیم در نماز جمعه که به حرفهای او بی‌توجه بودند، خواست که به جای کار با تلفنهای دستی خود، به حرفهای سخنرانان گوش کنند.

در همین حال، پاسدار غیب پرور سرکرده بسیج سپاه پاسداران رژیم درباره تهدید اینترنت و ارتباطات برای رژیم آخوندی گفت: «زمانی که دشمن استراتژی دهکده جهانی را مطرح کرد ما آن جدی نگرفتیم و متأسفانه می بینیم که در مراحلی نیز موفق شده اند و سنگرهای ما را فتح کرده اند».

در ادامه حملات، آخوندهای باند خامنه‌ای به آخوند روحانی، آخوند مصباح یزدی گفت:«شاید در بین مسئولان کسانی باشند که آرزو داشته باشند، نظام مانند یکی از ایالتهای آمریکا شود.
وی هم‌چنین گفت: گاه گفته می‌شود باید از آمریکا ترسید، یک مشت ترسوی بزدل که با یک اشاره دشمن عقب‌نشینی می‌کنند».