نماینده خامنه ای: عراق و شام و مدیترانه خارج از مرزهای ما نیست

کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای با توجه به اظهارات نماینده خامنه ای در مشهد که در نمایش جمعه این شهر گفت:  عراق و شام و مدیترانه خارج از مرزهای ما نیست، اعلام کرد:اعتراف یکی از سردمداران رژیم، ضرورت اخراج پاسداران و مزدوران از منطقه را مضاعف می کند.

آخوند احمد علم الهدی، عضو مجلس خبرگان ارتجاع، نماینده خامنه ای، امروز در نمایش جمعه مشهد بار دیگر اعتراف کرد که رژیم آخوندی مرزهایش را در عراق و شام و سواحل مدیترانه بسته است. او گفت «امروز اینجور نیست که کویر عراق و شام و ساحل دریای مدیترانه یک نقطه خارج از این مملکت و از این مرزه، جبهه اسلام (بخوانید مرزهای رژیم آخوندی) اونجا تشکیل شده است».
او به صراحت اعتراف کرد که واژه دجالگرانه «دفاع از حرم» که رژیم آخوندی سالهاست برای سرپوش گذاشتن بر کشتار مردم سوریه به کار می برد، هیچ مفهومی جز تجاوزکاری و اشغالگری در منطقه ندارد. وی گفت: «نیرویی که به عنوان مدافع حرم از اینجا میره در اون جبهه فداکاری و ایثارگری می کند، این در حقیقت نیروی امام رضاست، که برای توسعه دین (بخوانید توسعه فاشیسم دینی حاکم بر ایران) از این نقطه به عراق و سوریه، اعزام می شوند».
اظهارات صریح یکی از بالاترین مهره های رژیم آخوندی در مورد اهداف رژیم آخوندی از دست اندازی به عراق و سوریه تأکید مضاعفی است بر ضرورت اخراج پاسداران و شبه نظامیان مزدورشان از سوریه و عراق و دیگر کشورهای منطقه.
شورای ملی مقاومت ایران- کمیسیون خارجه
۲۷مرداد ۱۳۹۶(۱۸اوت ۲۰۱۷)