بهره برداری ولی فقیه ارتجاع از فجایع ضدانسانی و پاکسازی قومی میانمار

ولی فقیه ارتجاع که در قبال بحرانهای گریبانگیر رزیم به خاطر برنامه بمب سازی اتمی و مداخلات جنایتکارانه اش در منطقه سکوت اختیار کرده، تلاش کرد از فجایع ضدانسانی در پاکسازی قومی مسلمانان میانمار برای توجیه مداخلات جنایتکارانه فاشیسم مذهبی بهره برداری کند.

خامنه ای بدون اینکه جرأت کند از همدستی با بابشار اسد در کشتار صدها هزار تن از مردم سوریه حرفی بزند، به توجیه مداخلات فرقه گرایانه و تروریستی حکومت آخوندی پردخت و با دجالبازی مسخره یی ضمن حمله به دبیرکل ملل متحد و مدافعان حقوق بشر به خاطر محکوم کردن مجازاتهای ضد انسانی توسط قضائیه رزیم ولایت فقیه،گفت:
افکت
دبیرکل سازمان ملل به محکوم کردن جنایات در میانمار اکتفا می‌کند... مدعیان حقوق بشر که گاهی برای مجازات یک مجرم در یک کشور, جنجال و هیاهو می‌کنند, در مقابل کشتار و آواره شدن دهها هزار نفر از مردم میانمار, هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.
جمهوری اسلامی این افتخار رو برای خودش باید حفظ کنه که عملا و صریحا علیه ظلم حرف بزنه, چه این ظلم در مناطق اشغال شده بوسیله صهیونیستها باشد, چه در کشور یمن و بمباران مردم یمن باشد, چه در بحرین باشد, چه در هر نقطه دیگری باشد.