گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷ در کلن - آلمان

جوامع ایرانی در ایالت نوردراین وستفالن روز شنبه ۲۵ شهریور در یک گردهمایی در مقابل کلیسای تاریخی DOM در مرکز شهر کلن، یاد سی هزار زندانی سیاسی در قتل عام جنایتبار ۶۷ را گرامی داشتند و از دولت و وزارتخارجه آلمان خواستار اقدام فعال بین المللی جهت انجام تحقیقات مستقل در مورد این قتل عام شدند.

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷

همزمان نمایندگان جوامع ایرانی شرکت کننده، پنجاه و دومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین خلق و انتخاب خواهر مجاهد زهرا مریخی بعنوان مسئول اول سازمان را به رهبری مقاومت، سازمان مجاهدین و همه دوستداران آزادی ایران تبریک و تهنیت گفتند.

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷
در این گردهمایی نمایندگانی از شهرهای مختلف این ایالت و انجمنهای زنان، متخصصان و ورزشکاران سخنرانی نمودند.
خانم سیمین منافی از شورای ایرانیان شهر کلن، ضمن خوشامدگویی به حاضران، ضمن سخنانی در ابتدای مراسم منجمله گفت: سازمان مجاهدین سازمان عشق و فدا است که با ایمان به آرمان ازادی ۵۲ سال است که با فدای بیکران و پرداخت بهای لازم در وفای به عهد و پیمان برای رهایی مردم اسیر ایران سر از پا نشناخته و هزازهزاراز ان جانهای پاک را فدیه داده است تا شعله های مقاومت برای ازادی ایران همچنان فروزان بمانند. مردم ایران و نسلهای اینده و تاریخ بی گمان از این گوهرهای بی بدیل و نظیر بسیار خواهند گفت و نوشت. امروز اینجا گردهم امده ایم که در راستای جنبش دادخواهی آن هزاران سر بر دار شده و ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی قتل عام شده در سال ۶۷, بار دیگر با انها تجدید پیمان کنیم که از هیچ کوشش و تلاشی برای افشای این جنایت علیه بشریت فروگذار نکنیم تا امران و عاملان ان برای پاسخگویی جنایاتشان دربرابر عدالت در دادگاههای بین المللی قرار گیرند.

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷
مهرداد هرسینی رئیس بنیاد توسعه و دمکراسی در خاورمیانه

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷

مریم تهرانی از جامعه ایرانیان بن با تعظیم در برابر روانهای پاک شهیدان قتل عام ۶۷ اظهار داشت:
درست است که شهادت سی هزار گلسرخ، برای این میهن بهای بسیار سنگینی بود، درست است که شما با سرکوبی باورنکردنی ۲۸ سال سکوت را به مردم ما تحمیل کردید، درست است که بسیاری از مادران همچنان چشم براه بازگشت فرزندان یا در جستجوی سنگ مزاری از عزیزان خود هستند، و این درست است که به یمن خیانتهای بزرگ ارباب مماشات و امدادهای غیبی شرق و غرب عالم، شما جانیان هنوز دستگیر و محاکمه و مجازات نشده‌اید، ولی دیدید که مجاهدین با کشتن حتی سی هزارشان، بیشتر و بیشتر ترویج می شوند، دیدید که آن خونهای بناحق ریخته شده، گل داد و مژده داد و زمستان حاکمیت سرد و سیاه شما شکست و رفت.
دیدید که به یمن هدایت صاحب اصلی این خونها برادر مسعود، و به یمن نفس پاک و مطهر خواهر مریم و عزم گرانش، مجاهدین شکوفاتر، رویانتر و جوانتر از هر زمانی، بعنوان امید خلقی چشم براه گسترده و گسترده‌تر شدند؟ دیدید چگونه جنبش دادخواهی پروبال گشوده و جهانی شد، هم در درون، شما را شقه شقه کرده و حتی خودی ها را به جانتان انداخت و هم در برون، فریاد دادخواهی به سازمان ملل متحد و نماینده ویژه اش کشیده شد پس یکبار دیگر به خامنه ای و همه دست اندرکاران قتل عام میگوییم بدانید مجاهدین با همه هواداران شان، با پدران و مادران، خواهران و برادران شان در سراسر شهرها و روستاهای میهن عزم جزم کرده اند که انتقام ناگرفته شهدای قهرمان قتل عام ۶۷ و همه ۱۲۰ هزار شهید را از شما بگیرند و آن روز دور و دیر نیست.
شاعر مبارز آقای رحمان کریمی، شعر زیبایی که بمناسبت قتل عام ۶۷ سروده بود را برای حاضران قرائت کرد.

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷
محمود باب زرتاب از جامعه ایرانیان دوسلدورف ضمن تبریک سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین را به رهبری مقاومت و رئیس جمهوربرگزیده مقاومت خانم رجوی، طی سخنانی در مورد قتل عام ۶۷ گفت:
طی هفته های سیاه این قتل عام خونین و دهشتناک نیز نه خمینی ملعون که فتوای نفرین شده را صادر کرده بود و نه عاملان ریز و درشت این کشتار وحشیانه، تصور نمی کردند که خمینی در فاصله کمتر از یکسال برای همیشه تاریخ گوربگور خواهد شد و نفرین ابدی تاریخ را آنچنانکه جانشین سابقش گفته بود بعنوان یک سفاک خونریز برای خود به ثبت خواهد داد..
آری خمینی مرد و با مرگ خود، مرگ تاریخی ارتجاع ۱۴۰۰ ساله را رقم زد و مجاهدین ققنوس وار، با خون ارزشمندترین سرمایه های ملی و میهنی، سی هزار، نه ۱۲۰ هزار گل سرخ، دیگربار جاودانه شدند، چون تقدیر این بود که مجاهد غبار از رخ دین بزداید و زتوحید و از نوک پیکان رزم، ره انقلابی نوین را بگشاید.
خجسته ترین تقاون ممکن در تاریخ انقلاب ایران، تقاون سالگرد تاسیس سازمان و انتخاب مسئول اولی ذیصلاح برای مجاهدین، با سالگرد قتل عام همان مجاهدین است تا نوید مرگ ظالمان و جانیان را همزمان با امید به آینده روشن فردا را بدهد تا به خلقی چشم براه آزادی،
ما هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران به دولت آلمان، پارلمان اروپا و مسئولین سازمان ملل متحد فراخوان میدهیم که با تشکیل کمیسیون مستقل تحقیق، زمینه های حسابرسی و محاکمه آمران و عاملان قتل عام تابستان ۶۷ را فراهم سازند ما این جنایت بزرگ را نه میبخشیم و نه فراموش می‌کنیم روز انتقام نزدیک است.
محمد بهروزی از جامعه ورزشی ایرانیان در آلمان ضمن خواندن شعری در وصف فداکاری سی هزار زندانی سیاسی منجمله در سخنانش اظهار داشت:
زلف اشفته و خوی کرده و خندان لب و مست
پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست
زلف اشفته از این رو که سرش پر شرر است
کاکل اش خون و در افاق نگاه اش سحر است
داغ عشق است که خوی کرده چنبن می سوزد
چشم تحقیر به جلاد زمان می دوزد
خنده اش برلب از ان روست که این چوبه دار
نردبانی است به سر منزل پرشوکت یار
همرزمان و پشتیبانان مقاومت سرفراز و بالنده ایران زمین
با درود به جان های مجاهدان و مبارزان شیفته ازادی که زلف آشفته و پیرهن چاک و صراحی بر دست جانانه در مقابل جنایتکاران دستار بر سر، سینه ستبر کرده و با ایثار جانهای پاک خویشتن به کهکشان پر ستاره آزادی میهن پرواز کردند.
ما به خونخواهی بیش از ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی که در تابستان ۶۷ و پس از ان به دستور خمین جلاد سر بر دار شدندد گرد هم امده ایم، جنایتکاران حاکم بر میهن با سوء استفاده از سیاست ننگین و خون الود مماشات و استمالت سیاست بازان غربی و دم فروبستن انان در قبال ان قتل عام تا انجا که در توان داشتندد به ریختن خون فرزندان مجاهد و مبارز ایران مبادرت کرده و می نمایند.
اما امروزه جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ هم چون حلقه ی طنابی بر گردن کریه رژیم جهل و جنایت دینی ولایت فقیه تنگ و تنگتر می گردد و در پهنه گیتی پشتیبانان روز افزونی می یابد، در ان کشتارتبهکارانه ی ارتجاعی بسیاری از ورزشکاران میهن پرست سر بر دار شدند از جمله مجاهد شهید فروزان عبدی ملی پوش والیبال، قهرمانی والا با ویژگی های انسانی ممتاز که در دوران اسارت به شهادت همبندان جان به در برده از قتل عام ۶۷ روحیه دهنده سایر همبندان و مشوق پایداری و مقاومت در سیاه چال های خمینی و انصارش بود
رقص و جولان بر سر میدان کنند
رقص اندر خون خود گردان کنند

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷
خانم زهره روشن از انجمن زنان علیه سنگسار در بوخوم ضمن اشاره به سرموضع ایستادن سی هزارزندانی سیاسی و تقدیر از اعتصاب زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت که روی مواضع خود ایستاده و به زندانبانان نه گفته اند اظهار است:
این همان پاسخی است که علیرغم گذشت سی و چند سال، جانی اصلی، ولی فقیه مفلوک، در استیصال مطلق، در تمامی جلساتش، هیچ سخنی غیر از ترس از سرنگونی و امنیت نظامش ندارد و حتی خواب راحت یکشب را نیز از او و همه سران رژیم ربوده است.
بنابراین امروز بعد از ۲۹ سال به یکایک قهرمانان حماسه ۶۷ می گوییم: ما و همه مردم ایران و تمامی آزادگان دنیا بشما افتخار می کنیم و همگی عهد می بندیم که انتقام خونهای ناگرفته شما را، در روز حساب که خیلی نزدیک است، از همه دست اندرکاران ریز و درشت آن جنایت فجیع خواهیم گرفت، افتخار می کنیم که پویندگان راستین راه و آرمان شما در سازمان مجاهدین خلق ایران، با رهبری پاکبازشان برادر مسعود و خواهر مریم، منسجم‌تر، متحدتر و قوی‌تر از همیشه، این راه غرورآفرین را به سرانجام خواهند رساند. افتخار می کنیم که پرچم خونرنگ مجاهدین، بعد از ۵۲ سال برافراشته تر از همیشه، بدست زنی ذیصلاح، قدرتمند و رها از قید و بندهای دنیای جنسیت و فردیت سپرده شده است و او سرنگونی این رژیم پوسیده را رقم خواهد زد

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷
بهمن بیات از جامعه ایرانیان مونستر ضمن سخنانی گفت:
بهروز جمالی از انجمن فعالان حقوق بشر علیه بنیادگرایی ضمن تبریک سالگرد تاسیس سازمان در سخنان خود گفت: هنوز یک سال از جابجایی مجاهدین نگذشته و در حالی که رژیم زهر خورده در تمامی محاسبات و طرح های سرکوبگرانه اش برای نابودی مجاهدین شکست خورده است، توانستند تشکیلات نوین سازمان را با انتخاب شایسته خواهر زهرا مریخی برای دهه ها بیمه کنند. این انتخاب و این تشکیلات نوین برهمه ما و مردم ایران، بر مجاهدین خلق، بر خواهر مریم و برادر مسعود مبارک باد. همچنین دراینجا باید بخاطر پایه گذاری جنبش ملی دادخواهی، از خانم رجوی تشکر کرد و دست مریزاد گفت با توانمندی و رهبری شایسته، ایشان جنبش مقاومت را در صحنه های مختلف با پیروزی های هرچه بزرگ تر به پیش برده اند. همچنین از تمامی یاران و اشرف نشانان در داخل میهن، از زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز که با رزم خودشون پیام همبستگی ملی را به بیرون زندانن ها آورند و از تمامی یاران مان در خارج از کشور با کارزارهای مبارزاتی برای احقاق خون های بناحق ریخته شده سپاسگزاری کرد و دست مریزاد گفت.

پرویز مصباحی از شورای مهندسین و فاراغ التحصیلان ایرانی ضمن سخنانی منجمله گفت:
در انتهای مراسم، حاضران با پخش شیرینی به جشن و پایکوبی بمناسبت جشن سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین پرداختند

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷

گردهمایی دادخواهی قتل عام سی هزار مجاهد خلق در تابستان ۶۷