آخوند علم الهدی: فتنه ی ناامیدی در درون و عوض شدن ذائقه مردم و هجمه‌ها به ستون خیمه نظام

آخوند علم الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد، درباره سرخوردگی و ریزش در میان نیروهای رژیم به سوز و گداز پرداخت.

وی گفت: «در بعضی موارد فتنه به وسیله عملیات روانی در خودی‌ها صورت می‎گیرد و در بین عناصر انقلابی نسبت به ترویج ارزش‌ها ایجاد ناامیدی می‎کند».

وی با نگرانی افزود: «اینگونه نیست که دشمن همیشه عملیات فتنه را از طریق نفوذ در جریان‌های مقابل انجام دهد. در بعضی موارد فتنه به وسیله عملیات روانی در خودی‌ها صورت می‎گیرد؛ مثل اینکه با شایعه‌سازی مبنی بر تغییر ذائقه مردم نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌ها،‌ در بین عناصر انقلابی نسبت به ترویج ارزش‌های انقلاب ایجاد یأس و ناامیدی می‎کند، اهداف خود در فتنه را با دامن زدن به شایعات دنبال کرده و ایجاد یأس و ناامیدی می‎کند.
نماینده خامنه‌ای در مشهد با اذعان به تنفر عمومی از رژیم آخوندی گفت: «در حالی که این مردم در دوره ستمشاهی با آن همه مظاهر فساد و بی‌بند و باری ذائقه دینی‌شان تغییر نکرد، حال چگونه ممکن است با وجود مقام ولایت و رهنمودهای او گفته شود ذائقه مردم در بستر نظام عوض شده و ذائقه آنان دیگر تمایلی به دین و ارزش‌های دینی ندارد؟!... این از فتنه دشمن است که روحانیت را سوژه عملیات روانی خود قرار داده تا جامعه روحانیت (را) در تقابل با منکرات شرعی و دفاع در برابر تهاجم به ارزش‌های دینی باز بدارد و در نتیجه مقام ولایت تنها مانده و عموم هجمه‌ها به ستون خیمه نظام متوجه گردد».