اذعان رژیم آخوندی به صدور تروریسم و بنیادگرایی به خاورمیانه و آفریقا

آخوند کاظم صدیقی در روز ۳۱ شهریور در نمایش جمعه این هفته تهران بار دیگر به ابعاد گسترده صدور تروریسم به خاورمیانه و آفریقا اذعان کرد.

وی گفت:‌ «ما در ایران انقلاب کردیم, ولی امروز در سوریه دفاع می کنیم، امروز آوازه ما آفریقا را در نوردیده, در نیجریه قربانگاهی تشکیل شده است». او به اشغال پنهان عراق توسط رژیم آخوندی و اعمال نفوذ در ارگانهای سیاسی و نظامی و امنیتی این کشور اعتراف کرد و گفت:‌ «امروز عراق همسایه ماست؟ نه، خود ماست. امروز حشد الشعبی عراق, دولت عراق در کنار ما... می جنگند. حزب الله لبنان از معجزات انقلاب ماست... اسلام ما [بخوانید افراطی گری و بنیادگرایی] می رود که دنیا را زیر پرچم ولایت در بیاورد!».

در همین روز آخوند روحانی رئیس جمهور نظام ولایت فقیه گفت: «چه بخواهید و چه نخواهید از مردم مظلوم یمن، سوریه و فلسطین دفاع خواهیم کرد و قدرت دفاعی و نظامی خود را آن مقدار که لازم باشد تقویت خواهیم کرد».

یک هفته پیش از این رئوف شیبانی، سفیر سابق رژیم در سوریه، در حالی که صدور تروریسم به منطقه و جهان را «مقاومت» می خواند، گفته بود: «داوطلبان بسیجی از اقصی نقاط جهان برای مقابله با این هجمه جهانی علیه محور مقاومت سرازیر شدند به سوریه و اینها نیاز به یک تشکل منسجم نظامی داشتند نقش [رژیم] ایران و فرماندهان نظامی ما که به عنوان مشاور در سوریه حضور داشتند این بود که این نیروهای داوطلب را بسیج بکنند و هدایت بکنند و مدیریت بکنند... چندین ملیت در قالب یک بدنه نظامی اعم از افغانی, عراقی, پاکستانی, آفریقایی, هندی, اروپایی» (تلویزیون حکومتی افق-۲۵شهریور).

آخوند علی سعیدی، نماینده خامنه ای در سپاه پاسداران، نیز در روز ۲۲ شهریور در همین باره گفت:‌ امروز عراق و سوریه در خدمت اسلام (بخوانید فاشیسم دینی) هستند. او در واکنش به انزجار عمومی از دخالتهای رژیم در منطقه گفت: «برخی اوقات بیان می کنیم که فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، به ما چه ربطی دارد ...ما در دنیا مسئولیت داریم» و «زمینه ساز جهانی شدن اسلام» هستیم.
همچنین آخوند احمد علم الهدی، عضو خبرگان ارتجاع، امام جمعه و نماینده خامنه ای در مشهد در روز ۲۷ مرداد اعتراف کرد: «امروز اینجور نیست که کویر عراق و شام و ساحل دریای مدیترانه یک نقطه خارج از این مملکت و از این مرز است، جبهه اسلام (بخوانید مرزهای رژیم آخوندی) آنجا تشکیل شده است».
اعتراف بالاترین مهره های رژیم آخوندی در مورد دخالتهای جنگ افروزانه و تروریستی رژیم آخوندی در خاورمیانه و آفریقا   ضرورت خلع ید از این رژیم در منطقه و اخراج پاسداران و شبه نظامیان مزدور از این کشورها را بیش از پیش ضروری  می سازد.  

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اول مهر ۱۳۹۶ (۲۳سپتامبر ۲۰۱۷)