بحران درونی رژیم بر سر زهر اتمی و جدال باندهای رژیم در مجلس آخوندی

بحران درونی حکومت آخوندی در اثر زهر اتمی هم چنان رو به تشدید است و مجلس آخوندی صحنه جنگ و جدال باندها برسر شکست برجام بود.

بختک برجام ۲
مقامات و مهره ها و رسانه های باند خامنه ای با اشارات مستقیم و غیر مستقیم خبر از آماده سازی برجام ۲ به منظور محدود سازی دخالت های منطقه یی و فعالیتهای موشکی رژیم به دست ایادی خود رژیم می دهند:
علیرضا سلیمی عضو مجلس آخوندی: «بنا بر اظهارات خانم موگرینی ایشون اظهار کرده که در این کمیسیون مشترک جمهوری اسلامی ایران اعتراضی از هیچگونه از اطراف در به اصطلاح ۵+۱ و نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به اجرای برجام هیچگونه اعتراضی نداشتند، شما می دانید بنا بر تصریح جناب آقای ظریف، وزیر امور خارجه همچنین صحبتهای روز پنجشنبه مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان داشتند و اظهارات متفاوت در قصه تحریم فروش هواپیما و دهها مورد دیگه آمریکاییها نقض برجام کردند، این بعنوان یک ابهام البته اظهارت ایشون بوده و من باز تاکید کنم وگرنه باید شفاف سازی بشه یعنی وزارت محترم امور خارجه روشن کنه واقعا ما درکمیسیون مشترک ما اعتراضی نداشتیم به نقض برجام توسط نظام سلطه و آمریکای به اصطلاح زورگو و قلدر یا نه. (رادیو فرهنگ- جلسه علنی مجلس آخوندی-۲مهر)
اصل قصه نقض برجام الان مسله ای است که برای همه کس روشن شده، واضحه و ایشون که این اظهار رو کردن می بایستی پاسخ روشنی به ایشون داده بشه که بالاخره طرف مقابل نقض کرده و اگرحالا نقض کرده، بالاخره قانونی که ما در مجلس تصویب کردیم چرا اینجا اجرا نمیشه».
مطهری: بله ما هم مثل جنابعالی از وزارت امور خارجه میخواهیم که توضیح بدهند آیا این صحبت خانم موگرینی صحت داره یا نه، آیا در آن شورا هیئت ما اعتراضی به نقض برجام داشته یا انطور که ایشان گفته هیچگونه اعتراضی نداشته.

در همین حال پاسدار صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی گفت: «براساس فرمایشات مقام رهبری به وعده‌های آمریکا به‌هیچ‌عنوان نباید اعتماد کرد و در حال حاضر برخی با وجود تجربه تلخ برجام، به دنبال برجام جدیدی با آمریکا هستند». ( فارس- ۲ مهر)

همزمان یک سایت باند خامنه ای با اشاره به مخفی کاریهای قبلی تیم مذاکره کننده آخوند روحانی نوشته است:‌«میان سخنان و عملکرد تیم مذاکره کننده ما تفاوت و فاصله وجود دارد. با این تفاسیر آیا بازهم باید شاهد این باشیم که برخلاف اظهارات امروزی تیم مذاکره کننده‌مان در عمل در برابر فشارهای آمریکا کوتاه آمده و تعهدات جدیدی را در قالب مذاکره مجدد برجام خواهد پذیرفت؟... این روزها با مشخص شدن ضعف‌های عجیب و غریب برجام و بدعهدی‌های آمریکا در اجرای آن، مسئله تازه‌ای آغاز شده و آن‌هم بحث مذاکره مجدد (renegotiation) برجام است. در برابر طرح مذاکره مجدد توسط آمریکا و چراغ سبز فرانسه و آلمان برای پیش‌برد این هدف به کاخ سفید، دولت‌مردان ایرانی چندین و چند بار اعلام کرده‌اند که برجام قابل مذاکره مجدد نیست  اما این سخن را باید با نگاهی تردید‌آمیز دید! علت این مسئله هم این است که مذاکره کنندگان هسته‌‌ای کشورمان پس از اجرای برجام تاکنون در چند مسئله مذاکره مجدد انجام دادند و تعهدات جدیدی را برخلاف متن توافق هسته‌ای پذیرفته اند». (رجانیوز- ۲مهر)

در همین حال یک مامور سابق وزارت خارجه رژیم از باند خامنه ای به رسانه های حکومتی گفت« چرا ترامپ می‌گوید برجام به‌درد ما نمی‌خورد؟ چون دنبال برجام ۲ است. برنامه بعدی آنها پیوند زدن برنامه هسته‌ای ما با مشکلات معیشتی است تا این‌دفعه مردم بگویند این موشک‌ها برای چیست؟ توان نظامی برای چیست؟ این بلندپروازی‌ها برای چیست؟».(خبر روز-۲مهر)

یک رسانه دیگر از باند خامنه ای با ابراز نگرانی نوشته است: «۱۵ اکتبر ترامپ باید پایبندی نظام را به برجام تأیید کند. مهر تأیید «مَکرون» و «می» بر لزوم محدودسازی فعالیت‌های موشکی و منطقه‌ای نظام در آستانه این روز چه معنایی دارد؟». (مشرق نیوز- ۲مهر)