دفاع مشمئزکننده آخوند روحانی از سپاه سرکوب

در آستانه اعلام استراتژی آمریکا در مورد رژیم آخوندی توسط رئیس جمهور آمریکا، آخوند حسن روحانی، در یک دفاع مشمئمزکننده‌ای از سپاه پاسداران گفت: سپاه نه تنها در ایران بلکه در کشورهای عراق، سوریه و لبنان محبوب است.

وی افزود:‌ «اگر آمریکا بخواد خطای بعدی رو مرتکب بشه و علیه سپاه پاسداران اقدامی بکنه، این که خطای اندر خطا است دیگر. اینها فکر می‌کنند که سپاه پاسداران یک واحد نظامیست. سپاه پاسداران که یک واحد نظامی نیست، سپاه نه محبوب ملت ایران هست، محبوب مردم عراق هم هست چون بغداد رو نجات داده. محبوب کردهای عراق هم هست، چون اربیل نجات داده. محبوب مردم دمشق و سوریه هم هست چون دمشق رو نجات داده. محبوب لبنان هم هست چون حیثیت لبنان، استقلال لبنان رو به کمک مردم لبنان همیشه بوده».

آخوند روحانی در مورد اعلام تأیید نشدن پایبندی رژیم به برجام نیز خواهان مذاکره شد. وی هم‌چنین بار دیگر بر سرسپردگی خود به خامنه‌ای تاکید کرد و گفت: «تنها راه درست مذاکره بوده. در مذاکره با همه توان و با همه دقت پیش رفتیم. آن‌چه به دست آوردیم بهترین ممکن بود. و اگر کسی پای توافق نایستد به همین معناست که حیثیت خودش رو خدشه‌دار کرده. اگر یه وقتی آمریکا دچار این خطا بشه و از برجام خارج بشه من به صراحت اعلام می‌کنم ضرر این کار صرفاٌ‌ برای آمریکاست. ما راههای مختلف داریم هر راهی مصلحت‌ نظام ما و کشور ما باشه او راه رو انتخاب می‌کنیم. تا زمانی که رهبری شجاع بالا سر ما هست و همه مطیع رهبری هستیم هیچ مشکلی برای کشور ما پیش نمی‌آد».