کین کشی سخیف از مجاهدین، در پاسخ وزارتخارجه رژیم آخوندی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا

در پی اعلام استراتژی جدید آمریکا، نمایندگی رژیم آخوندی در سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای غیظ و کین شدید حکومت ولایت فقیه از نقش مجاهدین در افشای جنایات و طرحهای رژیم آخوندی را به نمایش گذاشت

وی گفت: «گروهک‌های تروریستی که در طول ۳۸ سال گذشته در آمریکا پناه گرفته‌ و از آنجا به فعالیت مشغول بوده‌اند, بیش از ۱۷ هزار نفر را در اولین سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شهادت رسانده‌اند».

بیانیه نمایندگی رژیم آخوندی در نیویورک در ضمن اعتراف به مداخلات منطقه‌ای با وقاحت می‌افزاید: باعث تاسف است که آمریکا بجای کنار گذاشتن استفاده ابزاری از تروریست‌ها اقدامات سازنده منطقه ای (ما) را وارونه جلوه می دهد... سپاه, به عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی... بی تردید در حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی عراق و سوریه مؤثر بوده است.

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم نیز در نامه‌ای به فدریکا موگرینی نوشت: (نظام) ایران نمی تواند به اجرای یک جانبه توافق ادامه دهد در حالی که یکی از اعضای کلیدی آن به بهانه جویی های نامربوط و بی پایه بر نقض مفاد برجام اصرار می ورزد.
هم‌چنین در ادامه پریشان‌گوییهای حکومت آخوندی، سخنگوی وزارت خارجه رژیم مدعی شد: ترامپ با سیاستهایی که اتخاذ کرده آمریکا را در مسیر خروج از جامعه جهانی قرار داده است.

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم که در روسیه به سر می‌برد، نیز گفت: ترامپ با اقدامات یک جانبه خود همه را عصبانی کرده است, زیرا پشت پا زدن به همه اقداماتی است که همه این کشورها به نحوی در آن نقش داشته اند.