غیظ خامنه ای از مواضع اروپا پس از استراتژی جدید آمریکا

خامنه ای پس از اعلام استراتژی جدید آمریکا مبنی برعدم تایید رعایت برجام تا کنون به سکوت مرگبار خود ادامه داده بود.

وی پس از تاکید رئیس جمهور این کشور بر اینکه سپاه پاسداران گروه تروریستی و فاسد شخص اوست، سکوت اختیار کرده بود، در توجیه آن در صحبتهای امروز خود گفت: نمی خواهد وقت خودش را ضایع کند.
وی درعین حال اذعان کرد که نظام آخوندی در معرض خطر قرار گرفته است.

تلویزیون رژیم: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه «نمی خواهیم وقت جلسه خوب و مفید با نخبگان جوان را با پاسخگویی به رئیس جمهور امریکا ضایع کنیم», افزودند: با وجود این, همه باید به یک نکته مهم توجه کنیم و آن, ضرورت شناخت دشمن است زیرا هر ملتی دشمنانش را نشناسد و او را دوست یا بی‌طرف بداند, حتماً مورد تهدید و در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
و مسئولان ایران نیز نباید دچار خواب گرفتگی و غفلت شوند چرا که در این صورت به ما شبیخون می زنند و غارت می شویم».

ولی فقیه ارتجاع پس از برحذر داشتن سرکردگان نظام از خواب گرفتگی و غلفت، هرگونه مذاکره پیرامون دخالتهای منطقه یی و برنامه موشکی رژیم را رد کرد و با خشم شدید از مواضع اروپا در این زمینه و هماهنگی آنها با آمریکا گفت: اولاً اروپا باید در مقابل اقدامات عملی آن‌ها بایستد؛ ثانیاً از ورود به مسائل دفاعی ما باید پرهیز کند؛ اینکه بیایند همان حرف را بزنند که چرا ایران در منطقه حضور دارد، خب چشمتان کور که حضور دارد؛ یا بگویند ایران چرا موشک دارد؛ خب شما چرا موشک دارید؟ چرا سلاح اتمی دارید؟ این را از اروپایی‌ها قبول نمی‌کنیم که با حرف زور آمریکا هم‌آواز شوند».