ابراز وحشت خامنه ای ولی فقیه ارتجاع از بحرانهای داخلی و بین المللی

ولی فقیه ارتجاع در دیدار با مزدوران بسیجی و پاسداران نظام غارت و جنایت، به توجیه مداخلات پرهزینه رژیم در کشورهای منطقه پرداخت.

وی از نیروهای رژیم خواست در برابر بحرانهای داخلی و بین‌المللی و تهاجماتی که رژیم از هرطرف با آن مواجه است، خودشان را باثبات و وفادار به نظام نگهدارند..

وی گفت‌:‌ «درست تحلیل بشود مسائل کشور. بعضیها کج و معوج تحلیل می‌کنند. نگاه می‌کنند فرض بفرمایید در یک بخشی یک تعدادی بی‌اعتقادی و بی‌ایمانی و بی‌اعتنایی رو در بعضی مشاهده می‌کنند این رو دلیل می‌گیرند بر این که انقلاب در کشور و نظام جمهوری اسلامی در کشور ضعیف شده. از اول انقلاب هم دشمنانی بودند مخالفینی بودند. امروز از همه طرف دشمن تهاجم خودش رو تقویت کرده و تشدید .....
یکی از شیوه‌های دشمن ناامید کردن جوانهای ماست. این که ما نمیتونیم نمیشه در مقابل اینها ایستاد که همین طور می‌بینید متأسفانه عده‌ای بلندگوی دشمن شدند که همین چیزها رو در فضای جامعه بپراکنند که آقا نمیشه در مقابل اینها ایستاد. چرا نمیشه...
آیه یأس میخوانند بعضیها. ملاحظه قدرتها رو بکنیم. رودربایستی در مقابل قدرتها. نه...
...... سعی کنید محیط خودتون رو، پیرامون خودتون رو، عناصر مرتبط با خودتون رو، و پیش از همه درون و دل خودتون وفادار و باثبات نگه دارید نسبت به این آرمانها، نسبت به راه و نسبت به این اهداف بالا...».