اعتراضات کارگران و دیگر اقشار محروم علیه سیاستهای ضدمردمی رژیم آخوندی

در شهرهای میهن از جمله تهران، مشهد، ساوه، تبریز، اهواز، قزوین، میاندواب و زرند نیز اقشار مختلف مردم علیه سیاستهای چپاولگرانه و محدودیت های ارتجاعی رژیم آخوندی تجمع و اعتراض کردند.

این اعتراضات عبارتند از:
در تهران:‌ تجمعات اعتراضی بازنشستگان فولاد مقابل مجلس رژیم، ناظران کشاورزی در برابر ورزارت به اصطلاح جهاد کشاورزی، دانشجویان دختر خوابگاه موسوم به چمران و کسبه مجتمع تجاری نور
در مشهد، تجمع کسبه خیابان توحید، در ساوه، آتش نشانان این شهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان،
در تبریز، ۳۶ امین روز اعتراض کارگران «کمباین سازی بخاطر پرداخت نشدن ۲۰ ماه حقوق،
در اهواز، تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان موسوم به خمینی، و اعتراض دانشجویان شرکت نفت برای سومین روز
 در قزوین، حرکت اعتراضی رانندگان مسیر قزوین، مهرگان،
در میاندوآب، تجمع کارگران شهرداری
 و در زرند، حرکت اعتراضی کارگران شرکت صلب سازه درکارخانه فولاد زرند،

به دنبال بی‌توجهی حکومت آخوندی به اعتراضات کارگران مجتمع نیشکر اهواز، رسانه‌های رژیم هشدار دادند که دامنه اعتراضات کارگران در چند هفته اخیر به تلاش یک کارگر برای خودسوزی در برابر کارخانه انجامیده است.

یک رسانه رژیم با اشاره به اقدام به خودسوزی یک کارگران این مجتمع در روز ۴ آبان نوشت که علت خودسوزی او اخراج از کارخانه به خاطر شرکت در تجمعهای اعتراضی بوده است. یکی از کارگران می‌گوید: تازگی‌ها تصمیم گرفته‌ام به‌بهانه ماموریت هم که شده چند روزی به اهواز بروم و کلیه‌ام را بفروشم .وضعیت این طوریست. یکی از شدت فشار خودسوزی می‌کند یکی هم مثل من کارش به کلیه‌فروشی می‌کشد.

یک کارگر دیگر می‌گوید: «چند روز است نانوایی پلاکاردی روی دیوار چسبانده که دیگر قادر نیست نان به طور قسطی بفروشد. آنقدر تعداد کارگرانی که نان قسطی می‌خریدند زیاد شد که نانوایی از پاسخ به نیاز کارگران عاجز مانده است.