شرایط وخیم هموطنان زلزله زده در سرما و بارندگی و دروغپردازیهای کارگزاران و پاسداران خامنه ای

شرایط زندگی هموطنان زلزله زده و حتی بیماران در درمانگاهها در هوای سرد و همراه با بارندگی به علت بی عملی و سیاستهای ضد مردمی دیکتاتوری آخوندی هم چنان دشوار و وخیم است.

در این شرایط وخامت بار گزارشها حاکیست، کانکس های محدودی هم که برای اسکان موقت هموطنان زلزله زده در کرمانشاه نصب شده را باد برده و تخریب کرده است .

با گذشت یکماه از زلزله کرمانشاه، بسیاری از هموطنان دردمند زلزله زده هنوز، حتی چادری برای سرپناه اضطراری در سوز سرما و باران و طوفان ندارند و کارگزاران رژیم نیز هیچ پاسخی به مطالبات برحق و مایحتاج اولیه مردم نمی دهند.

یک عضو مجلس آخوندی از کرمانشاه می گوید:‌ هنوز برخی زلزله زدگان چادر اسکان هم ندارند.
اما استاندار رژیم در کرمانشاه بدروغ می گوید:‌ اکنون اسکان اضطراری(یعنی نصب چادر برای) زلزله زدگان پایان یافته است، به دلیل فرا رسیدن فصل سرما باید اسکان موقت را برای زلزله زدگان اجرا کنیم.

عضو مجلس آخوندی از کرمانشاه در مورد اسکان موقت یعنی کانکس های محدودی که تا ۱۰ درصد آن برای زلزله زدگان نصب شده می گوید: وزش باد درطی دو روز گذشته بسیاری ازکانکس ها را دچار مشکل کرده و برخی از آنها را باد برده است.

عضو دیگر مجلس آخوندی از استان کرمانشاه نیز می گویند:‌ کانکسی که باید حداقل ۶ ماه میزبان هموطنان زلزله زده ما باشد متاسفانه خود بلایی بدتر از زلزله را بر سر آن ها آوار کرده است.

یک عضو دیگر مجلس آخوندی از استان کرمانشاه می گوید:‌ باتوجه به سرمای هوا و بارندگی های اخیر در مناطق زلزله زده، خیلی از زلزله زدگان هنوز کانکس ندارند و حتی در برخی روستاها یک کانکس هم ارسال نشده. وی می افزاید: در برخی از مناطق زلزله زده اسباب و اثاثیه خانوارها زیر آوار باقی مانده و آوار برداری انجام نشده که می توان به روستای نآوه فره در شهرستان سرپل ذهاب اشاره کرد که حتی معاون اول روحانی نیز از این منطقه بازدید کرد.

یک رسانه حکومتی در مورد توزیع نکردن کانکسهای اهدایی مردم می نویسد: در مناطق گوناگون زلزله‌زده استان کرمانشاه از جمله شهر سرپل ذهاب، کانکس‌های اهدایی از سوی گروه‌های مردمی و ورزشکاران موجود است اما مدیران با دلایل گوناگون از واگذاری آن به مردم بی‌پناه زلزله‌زده خودداری می‌کنند. به اذعان اعضای مجلس آخوندی، در حال حاضر بالغ‌ بر ۲ هزار کانکس در یکی از شهرک‌های اطراف سرپل ذهاب انبار شده است،در حالی ‌که بسیاری از زلزله‌زدگان نیازمند اسکان موقت هستند.

در سرمای زمستانی و برف و طوفان و پس از گذشت یکماه از زلزله هنوز کارگزاران رژیم وعده ۵ تا ۶ هفته دیگر را برای اتمام اسکان موقت زلزله زدگان را می دهند. و این در شرایطی است که یک عضو مجلس آخوندی از کرمانشاه می گوید: متاسفانه سرویس های بهداشتی و خدماتی به اندازه کافی برای مردم وجود ندارد، ضمن اینکه بیماری سرماخوردگی شدیدی دراین منطقه برای مردم به وجود آمده است.

سالهاست که مردم ایران بویژه در مواقع روبرو شدن با مصیبتها، به تجربه دریافته اند که این رژیم ضدمردمی پاسخگوی اولیه ترین خواست های ضروری و بحق آنها نیست واین تجربه در همبستگی چشمگیر هموطنانمان برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه رو در روی رژیم ولایت فقیه و پاسداران و کارگزاران دزد و غارتگر این رژیم خود را نمایان کرد.