کابوس سرنگونی نظام در عملیات فروغ جاویدان و پیشرویهای ارتش آزادیبخش ملی

پاسدار سعید قاسمی سرکرده چماقداران خامنه‌ای، بار دیگر کابوس سرنگونی نظام ولایت فقیه در زمان تحمیل زهر آتش‌بس در اثر ضربات ارتش صلح و آزادی و پیشروی نیروهای ارتش آزادیبخش در عملیات فروغ جاویدان تا دروازه های کرمانشاه را برملا کرد.

وی گفت: هنوز که هنوزه است جای سوال است که مجاهدین خلق چگونه از تنگه پاتاق عبور کردند.
البته نیرینگی بودش و توطئه مجاهدین خلق و اینها آمدند از تنگه باویسی زدند و اینها در واقع تک انحرافی بود احاطه ای, سر پل ذهاب سقوط کرد, کرند سقوط کرد, صحنه سقوط کرد».


مجری تلویزیون: کلا جبهه سقوط کرد؟.
قاسمی: اصلا ۱۶۰ کیلومتر دشمن آمد تا ۳۰ کیلومتری باختران, یک اتفاق بسیار وحشتناک, تنگه پاتاق که در طول جنگ اول و دوم جهانی هر دفعه نیروهای متفقین خواستند تعرض بکنند, از داخل خریدند با عشایر و با رهبران عشایر به توافق رسیدند, والا شما با یک پوست پرتقال بالا سر تنگه پاتاق می توانید ۱۰ لشکر رو بخوابانید, این هنوز که هنوزه جای سواله, چه جوری تنگه پاتاق رو مجاهدین خلق عبور کردن ... 

سرکرده لباس شخصیهای خامنه ای که در جریان عملیات فروغ جاویدان از سرکردگان پاسداران ولایت فقیه بود، در ادامه اظهاراتش به پیام هراسان خمینی دجال و زهر خورده در بحبوحه عملیات فروغ جاویدان اشاره کرده و می گوید که خمینی در پیامی دوسه خطی خطاب به پاسدران نظام با ترس و وحشت بسیار گفته بود: اینجا نقطه حیاتی نظام است و باید متر به متر جنگید و هیچ چیز از هیچ کس پذیرفته شده نیست.

پاسدار قاسمی: کسانی که می بایستی حمایت می کردن, اینها نکردن و طبیعی بودش این اتفاق می افتاد, اگر چه تو لفافه داره این صحبتها زده میشه و اینها بالاخره یک جوری باید شفاف این قصه ها و اینها گفته بشه...
آخه یک چیزی بگو امام! این هم باز دو مرتبه تو کتب درسی, تو کتب دانشگاهی و در تاریخ ما (نامفهوم) و محو است, یک پیام سه خطی دارند اینجا, از هر کسی می پرسی اینها, قدیمی هامون که الحمدالله آلزایمر دارند...
اصلا, یک پیام سه خطی امام است اینجا که از هر کس می پرسی اینها باز حضور ذهن ندارند, خیلی کلیدی است اینجا, اینجا نقطه حیاتی اسلام است در مقابل تمامی کفر, یا کفر است, یا اسلام و باید متر به متر جنگید, هیچ چیز از هیچ کس پذیرفته شده نیست.

سرچماقدار خامنه‌ای بحران کنونی رژیم به خاطر تحمیل زهر اتمی به خامنه ای در اثر افشاگریها و کارزار مجاهدین و مقاومت ایران را با وضعیت بحرانی رژیم در زمان تحمیل زهر آتش‌بس براثر ضربات ارتش صلح و آزادی مقایسه کرد.

اعتراف تلویزیون حکومتی به ابعاد ریزش و فرار و هراس نیروهای رژیم و اظهارات سرکرده لباس شخصیهای خامنه ای در باره بحران درونی:
مجری: مسؤلین همین الان رو دارم میگم مسئولین قدیم رو نمیگم, بسیاری از همین مسئولین برای بچه هاشون تحصیل برای زندگی تو کشورهای اروپایی و امریکایی دارند زندگی می کنند, تو کانادا دارند زندگی می کنند, بعضیهاشون خانواده شون انطرف هستن, بعضیها خودشون کارت دارن.

قاسمی: آقا باز این ایراد نداره اینها شما اعلام کردید رسما وزارت اطلاعات اعلام کرده اینها که آقا از این تعداد مسئولین قریب به ۶۰, ۷۰ درصدشون اینها حالا من بگم یک جا از دهنم پرید دو جنسه و اینها بعد همه ناراحت شدن و اینها گفتن, آقا دو جنسه نیست این دو هویت و دو پاسه (پاسپورت) است و فلان و اینها گفتم منظورم همین است...

الان دوره پسا فرجامه برو حالش رو ببر این حرفها چیه شما میزنید از کجا درآوردید اینها رو؟ اینها که توی کتب درسی ها آموزش نمیدهند ما بشدت بنا داریم که این مدل کتب درسی کتب درسی که امام حی سر قانون ۲۰۳۰ که آقایون شیخ الوزرا برگشت گفت من تا پایان دولت دوازدهم از هر چه بگذرم از ۲۰۳۰ نخواهم گذشت گفتند دیگه آقاجان ده بار امام حی راجع به این صحبت شد آقا اینجا مگه کجاست ما فرهنگ غنی جمهوری اسلامی ایران بریم به یونسکو تعهد بدهیم که ما خودمون رو به سمت شما هر چند ماه یکبار گزارش بدهیم که ما داریم میل به سمت شما پیدا میکنیم؟ اینقدر بدبخت شدیم ما؟