وحشت آخوند جنتی از پیامد جدال احمدی نژاد و آخوند صادق لاریجانی و برملا شدن فساد و جنایتکاری قضائیه رژیم

جدال فزاینده میان احمدی نژآد و رئیس قضاییه خامنه‌ای، پای آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان حکومت آخوندی را نیز به میان آورده است.

وی با وحشت از افشای جنایات دستگاه قضایی خامنه‌ای این جنگ و جدال را به نفع نظام آخوندی نداشت گفت: هر حرکتی که باعث شود جایگاه دستگاه قضایی کشور و مسئولان آن تضعیف شود، در حقیقت به اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی خدشه وارد کرده است و باید از چنین اقداماتی خودداری شود.
وقتی فردی با چنین ویژگی‌های مهمی توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده است، آیا مصلحت است که کسی او را با صراحت زیر سؤال ببرد و هتک حرمت کند؟ البته من قصد ورود به این قضیه را ندارم و به عنوان نهی منکر این مطالب را بیان می‌کنم.

آخوند صادق لاریجانی درباره جدال لفظی میان احمدی‌نژاد و خودش بر سر قتل شهید راه آزادی ستار بهشتی گفت: این ادعا که احمدی‌نژاد می‌گوید بابت پرونده ستار بهشتی بر سر بنده فریاد زده، کذب محض است. او جرأت چنین کاری را نداشت. سردژخیم دستگاه قضایی رژیم به نقش خودش در قتل ستار بهشتی اعتراف کرد و گفت: پرونده ستار بهشتی را دستگاه قضایی، خود رسیدگی کرده است. جرمی از ناحیه یک مأمور ناجا رخ داده بود، اما نهایتاً قاضی به این نتیجه رسید که عمدی در کار نبوده و جرم به صورت شبه عمد واقع شده است.

رئیس قضاییه خامنه‌ای با تهدید ضمنی احمدی‌نژاد به حصر خانگی گفت: سران فتنه می‌گفتند ما انتخابات و شورای نگهبان را قبول نداریم، اینها هم می‌گویند ما قوه قضاییه را قبول نداریم. آنها دعوت به اغتشاش می‌کردند، اینها هم با بست‌نشینی بدنبال جریان‌سازی و اغتشاش‌اند... فتنه، قدیم و جدید ندارد. کار افرادی هم که در حال حاضر انواع اتهامات را علیه دستگاه قضا مطرح و سیاه‌نمایی می‌کنند نوعی فتنه است زیرا هر کس اصل نظام را تخریب کند و دست به سیاه‌نمایی بزند در واقع در حال فتنه‌گری است. فتنه‌گران قدیم دعوت به اغتشاش می‌کردند، فتنه‌گران جدید بست می‌نشینند. کار افرادی که در حال حاضر انواع اتهامات را علیه دستگاه قضایی مطرح می‌کنند و سیاه‌نمایی می‌کنند نوعی فتنه است.

آخوند صادق لاریجانی در مورد جاسوسی دخترش از طرح این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی خبر داد و گفت: احمدی‌نژاد در جلسه مجمع تشخیص، به دبیرشوراعالی امنیت میگوید "ازجاسوسی دخترفلانی چه خبر؟" او میگوید "اساسا دروغ است". پاسخ میدهد "مطلع نیستید، اطلاع داریم که (دختر لاریجانی) بازداشت شده و آدرس محل بازداشتش را هم میدانیم".

از سوی دیگر، احمدی‌نژاد با انتشار نامه یکی از اعضای مجلس خبرگان رژیم که در آن رئیس جمهور سابق رژیم به همراه شدن با معاندین بافتنه‌گران و ضدانقلاب در شرایط حساس کنونی متهم شده، در جوابیه‌ای به نسبت به خطر براندازی نظام آخوند هشدار داد نوشت: آیا درباره نارضایتی عمومی و اعتراضات مردم از وضع کشور و وضعیت فقر و فاصله طبقاتی و غارت منابع عمومی، اطلاع دارید که در کشور چه می‌گذرد؟ آیا توطئه‌های دشمنان و امیدواری آنان به براندازی نظام در معرض دید شما قرار ندارد و آثار و تبعات آن را ملاحظه نمی‌کنید؟ به نظر شما چه اتفاقی باید بیفتد تا فریادهای اعتراضی مردم شنیده شود و حساسیست‌ها نسبت به خطرات بزرگی که به واسطه عملکردها از جمله دستگاه قضایی، نظام را تهدید می‌کند جلب شود؟
احمدی‌نژاد در نامه خود به عضو مجلس خبرگان رژیم افزود: مقامات معادل نظام نیستند. آیا می‌دانید در بازداشتگاههای اختصاصی نهادهای امنیتی چه می‌گذرد؟ آیا تاکنون از زندانها که قرار بود دانشگاه باشد بازدید گرده‌اید؟.