کلیت نظام در محاصره قیام کنندگان!

خیزش، شورش و قیام‌های مردمی در بیش از ۷۰ شهر کشور اکنون ترس و دلهره شدیدی را در میان باندهای درونی دیکتاتوری خامنه‌ای پدیدار نموده است.

درحالیکه توده‌های بجان آمده با فریادهای اعتراضی خود و با شعار «مرگ بر خامنه‌ای، جمهوری اسلامی نمی خوایم، نمی خوایم» خشم و تنفر عمیق خود را به گوش جهانیان می‌رسانند، باندهای وحشت زده رژیم هرکدام به مانند دوران پایانی دیکتاتوری شاه، دست به نسخه پیچی برای برون رفتن از بحران سرنگونی زده‌اند.

به موازات این وضعیت، مشتی پاسدار سیاسی رژیم نیز که برای حفظ دیکتاتوری اهریمنی خامنه‌ای تلاش می‌کنند، ضمن حمله به قیام کنندگان، از نیروهای سرکوبگر رژیم خواستار سرکوب مردم شده‌اند. نعره‌های پاسداران سیاسی مبنی بر «انجام تظاهرات مسالمت‌آمیز» به یقین گوشه‌ای از تلاش‌های این باند ورشکسته برای حفظ دیکتاتوری خامنه‌ای است.
و یا در نمونه‌های دیگر شاهد هستیم که این پاسداران سیاسی «شمشیر سرکوب» را از رو بسته و دستور سرکوب مردم را به ولی‌فقیه طلسم شکسته صادر می‌کنند. برای نمونه محمدرضا خاتمی، برادر آخوند شیاد خاتمی در سخنانی گفت: «اینکه دست گروه‌های سیاسی یا خارج‌نشین و ضدانقلاب در کار باشد، فراتر از تبلیغات باید توسط نیروهای امنیتی مورد شناسایی قرار بگیرد» (خبرگزاری ایلنا ۱۰ دی ۱۳۹۶)

در نمونه‌ای دیگر آخوند شیاد روحانی ضمن تهدید قیام کنندگان افزود:«امروز باید متحد باشیم. همه دست به دست هم دهیم. دیگر بحث سر این نیست که این برای کدام جناح و حزب است و دارای چه تفکری است. بحث، بحث خود نظام و انقلاب و منافع و امنیت و مصالح ملی و ثبات ما و منطقه است».
آخوند دژخیم صادق لاریجانی نیز بی‌محابا ضمن شلاق کش کردن مردم بجان آمده از پیش فرمان اعدام‌های خیابانی و راه‌اندازی تیرک‌های اعدام را به تصویر کشید. آخوند جنایتکار صادق لاریجانی رئیس قضاییه آخوندی در وحشت از قیام سراسر مردم ایران گفت: «از دادستانهای سراسر کشور اکیدا می‌خواهم ورود پیدا کنند... برخورد هم باید قاطع باشه».

این سخنان ددمنشانه در حالی بیان می‌شود که بنا بر گزارشات رسیده تا کنون بیش از ۱۶ تن از قیام کنندگان در شهرهای مختلف به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیز دستگیر شده‌اند. قطع شبکه‌های اینترنت به‌ویژه توئیتر، تلگرام، اینستاگرام نمونه‌های کوچکی از تلاش‌های رژیم برای منکوب کردن مردم بجان آمده می‌باشد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت (۱۱ دی ۱۳۹۶) در رابطه با عربده‌کشی‌های سر دژخیم قضائیه خامنه‌ای نوشته است: «او در عین حال از نیروی انتظامی و ضابطان قضایی خواست با اغتشاشگران برخورد کنند (تلویزیون حکومتی شبکه خبر-۱۱دی۹۶). او که شکنجه گران و لباس شخصی‌ها را مردم با بصیرت می‌خواند گفت: مردم با بصیرت و ولایت مدار همانند فتنه ۸۸ جواب محکمی به آن خواهند داد».

همچنین صادق زیبا کلام، بلبل آخوند شیاد روحانی ضمن اعتراف به شکست این باند ورشکسته در روزنامه شرق طی مقاله‌ای می‌نویسد: مردم «مأیوس از اصولگرایان، ناامید از اصلاح‌طلبان و سرخورده از روحانی، آنها شعارهای جدید می‌دهند. شاید از این بابت است که نه‌تنها در شعارهایشان خیلی از شعارهای اعتراضی سال‌های پیش به چشم نمی‌خورد، بلکه همان‌طور که پیش‌تر هم گفتم، به‌صراحت شعار عبور از اصلاح‌طلبان را می‌دهند.